همشهری آنلاین: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس انتصاب مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی به عنوان کسی که پرونده قضایی دارد و همچنان جزو متهمان حادثه کهریزک است را اشتباه خواند و گفت: مجلس حتما در این موضوع وظیفه نظارتی اش درباره انتصاب مرتضوی را عملی خواهد کرد.

جواد آرین منش درباره انتصاب سعید مرتضوی برای ریاست سازمان تامین اجتماعی گفت: آنچه درباره آقای مرتضوی گفته می‌شود این است که او در ماجرای کهریزک جزو متهمان ردیف اول محسوب می شود و اگر گفته‌ها درست باشد مجلس حتما وظیفه نظارتی خود در این مسئله را عملی خواهد کرد.

وی ادامه داد: مادامی که مرتضوی از مسئله کهریزک تبرئه نشده است مجلس حتما نسبت به این انتصاب واکنش نشان می‌دهد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: این نوع انتصاب‌ها به نوعی بازخوردهای منفی در جامعه و بین افکار عمومی خواهد داشت.

نماینده مشهد گفت: باتوجه به گذشت بیش از سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی به نظر می‌رسد افراد مجرب و متخصص در حوزه‌هایی نظیر تامین اجتماعی کم نباشند. شایسته سالاری از شعارهای دولت بوده و بهتر بود دولت پیروی از این شعار را در انتصاب‌ها نشان می داد. کم نیستند صاحب نظران و افرادی که تجربه کافی برای اداره سازمان تامین اجتماعی را دارند و اتهاماتی هم به آنها وارد نیست.

آرین منش تصریح کرد: معتقدم زمینه انجام نظارت‌های جدی درباره این موضوع از سوی مجلس فراهم است و مطمئنا در آینده نزدیک شاهد واکنش تند مجلس به این انتصاب خواهیم بود.

کد خبر 163913
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز