گروه اجتماعی: در جلسه مشترک دبیران سازمان‌های مردم نهاد با استاندار بوشهر به منظور ساماندهی فعالیت‌های جوانان، بهره‌برداری و تجهیز خانه‌های جوان این استان آغاز شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان ملی جوانان، در این جلسه، عطار زاده مدیر نمایندگی سازمان ملی جوانان در استان بوشهر علاوه بر اعلام گزارش فعالیت‌های 10 ماهه مدیریت سازمان در استان اظهار داشت: سازمان ملی جوانان در نقش مدعی‌العموم همه جوانان کشور از سلیقه‌های گوناگون و در هر جغرافیای اقلیمی و فرهنگی، خود را موظف به پیگیری و رصد فعالیت‌های حوزه جوانان می‌داند.

وی شکل گیری و برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان را موفقیت بزرگ و آغازی ارزشمند برای ساماندهی و تعامل با دستگاه‌های مختلف در جهت رفع مشکلات و پیگیری مطالبات جوانان اعلام کرد و گفت: دولت نهم و به ویژه سازمان ملی جوانان، تقویت تشکل‌های خودجوش، تأثیرگذار و ریشه‌دار را در دستور کار خود قرار داده است. از این رو روند تأسیس یک سازمان مردم نهاد(سمن)، در دوره  جدید به حداقل زمان ممکن رسیده است.

عطار زاده در ادامه، آمادگی سازمان را برای حمایت از برنامه‌های مختلف تشکل‌های غیردولتی استان اعلام کرد و افزود: تحویل و تجهیز خانه‌های جوان در تمامی شهرستان‌ها و تبدیل آنها به محل فعالیت جوانان از اولویت‌های اساسی کار سازمان ملی جوانان است.

این امر در راستای بهره‌برداری جوانان از این امکانات و ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی آنان، همزمان با دهه فجر آغاز شده است.

کد خبر 16314

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز