همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهور با بیان اینکه به کار گیری فناوری نوین در بخش خدمات ترافیکی و کنترل در سال ۹۱ همچنان ادامه دارد از فراخوان تعویض گواهینامه‌های قدیمی از ابتدای سال ۹۱ خبر داد.

  به گزارش ایلنا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در هفتمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان این مطلب افزود:« ارزیابی عملکرد امسال، اجرای بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی سال (طرح نوروزی) و تعیین برنامه‌های سال آینده از اهداف همایش امروز است.»

 "اسکندر مومنی" افزود:  پلیس راهور ۴ اولویت را مبنای کار خود قرار داده که شامل به روز کردن قانون راهنمایی و رانندگی، تعالی رفتار پرسنل، اقدامات فرهنگی و آموزش همگانی همچنین توسعه فناوری و استفاده از کنترل هوشمند است. 

سال 91، سال نهادینه کردن قانون رسیدگی به تخلفات

وی ادامه داد:  در بحث قانون، سال ۸۹ را به تصویب آن اختصاص دادیم و بعد از ۴۰ سال توانستیم آن را بازنگری کنیم. پس از تصویب این قانون سال ۹۰ آن را اجرا کردیم وسال ۹۱ را به نهادینه کردن آن اختصاص می‌دهیم.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار داشت: با کمک خدا، همت‌جمعی و تدبیر فرماندهی ناجا همچنین استفاده از همه ظرفیت‌های نیروی انتظامی در سال ۹۰ موفق به اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی شدیم.

 مومنی با یادآوری اینکه با شروع این قانون ۲۰ هزار نفر کمتر کشته و مجروح شدند اظهار امیدواری کرد با همکاری مردم، آمار تلفات بسیار کمتر شود.

کد خبر 162959
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز