همشهری آنلاین: دکتر کاظم معتمد‌نژاد، استاد علوم‌ ارتباطات و روزنامه‌نگاری، استاد کریم‌ زمانی، شارح مثنوی6 جلدی، جلال رفیع، نویسنده و روزنامه‌نگار، احمد مسجد‌جامعی مدیر موزه ملی قرآن‌ کریم و حجه‌الاسلام سید محمود دعایی، مدیر موسسه اطلاعات در مراسم تجلیل از موسسه اطلاعات سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش همشهری آنلاین در این مراسم که روز 6 اسفند در فرهنگسرای هنر (ارسباران) برگزار می شود علاوه بر سخنرانی چهره های یادشده چهار نماآهنگ از فعالیت‌های مختلف موسسه به نمایش در‌می‌آید.

در ضمن نمایشگاهی از کتاب‌های انتشارات موسسه اطلاعات و نمایشگاهی از عکس‌های امیر رستمی از این موسسه در حاشیه نشست بر‌‌‌پا خواهد ‌شد.

در پایان مراسم، لوح‌تقدیر و هدیه یاد‌بود از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و موزه ملی قرآن‌کریم به مدیر موسسه اطلاعات اهدا خواهد شد.

این مراسم به همت معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران و موزه ملی قرآن‌کریم در تاریخ یکشنبه ششم اسفند‌ماه، مصادف با میلاد با سعادت امام کاظم(ع) برگزار می‌شود.

فرهنگسرای هنر در خیابان شریعتی، بالاتر از سید‌خندان، خیابان جلفا (ارسباران) واقع شده‌است. حضور در این مراسم برای عموم علاقه مندان آزاد است.

کد خبر 16213

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز