سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجمع عمومی و عادی سالانه خانه موسیقی با تاخیری چهل روزه روز یک شنبه 14 اسفند در محل این نهاد موسیقایی برگزار خواهد شد.


به گزارش همشهری‌آنلاین هیئت مدیره خانه موسیقی در نشست اخیر خود ضمن اعلام این مطلب در سایت خود آورده است: مجمع عمومی خانه موسیقی جهت انتخاب بازرس روز یکشنبه 14 اسفند، از ساعت 14.30 الی 16 در سالن اجتماعات ساختمان فاطمی تشکیل شود.

مجمع عمومی عادی خانه موسیقی پیش از این در بهار یا تابستان هر سال تشکیل می‌شد،اما هیئت مدیره پیشین خانه موسیقی در مصوبه‌ای که مورد تایید مجمع عمومی خانه هم قرار گرفت این مجمع را از بهار و تابستان به فصل زمستان انتقال داد با این توجیه که چون جشن خانه موسیقی و برگزاری آن در فصل پاییز است و هر دو سال یکبار هیئت مدیره تغییر می‌کند،لذا بهتر است انتخابات و مجمع عمومی عادی به بعد از جشن انتقال یابد تا خللی بر برگزاری جشن وارد نشود. به همین دلیل مجمع عمومی سال گذشته سوم بهمن 1389 در محل خانه موسیقی برگزار شد.

more انتخابات خانه موسیقی برگزار شد.


برابر ماده 17 و بندهای اساسنامه خانه موسیقی مجمع عمومی وظایف زیر را بر عهده دارد:
ماده 17) وظایف مجمع عمومی عادی به شرح زیر است:
17-1) تصویب حق عضویت سالانه.
17-2) بررسی چگونگی و عملکرد فعالیت های هیئت مدیره.
17-3) بررسی عملکرد شورای عالی موسیقی.
17-4) استماع گزارش بازرسان و تصویب تراز مالی.
17-5) تصویب سیاست های کلی خانه موسیقی.
17-6) انتخاب اعضاء هیئت مدیره.
17-7) تایید اعضاء شورای عالی خانه موسیقی به پیشنهاد هیئت مدیره.
17-8) انتخاب بازرسان.
17-9) بررسی پیشنهادات برای تغییر مواد اساسنامه و تصویب آن با تصویب دوسوم واجدین حق رای با رعایت ضوابط قانونی.
17-10) تعیین و پرداخت هرگونه حقوق ، دستمزد و پاداش به اعضای هیئت مدیره، شورای عالی موسیقی و بازرسان
17-11 ) مجمع عمومی عادی با حضور دوسوم واجدین حق رای از هر کانون تخصصی رسمیت خواهد یافت.

17-12 ). چنانچه در نوبت اول تعداد اعضای مجمع به حد نصاب لازم نرسد به فاصله 15 روز هیئت مدیره موظف است مجمع عمومی عادی نوبت دوم را تشکیل داده و این جلسه با هر تعداد از اعضاء رسمیت خواهد داشت.

بر اساس این گزارش در اطلاعیه خانه موسیقی هیچ اشاره ای به دستور جلسات دیگر این مجمع نشده است، به خصوص که بررسی عملکرد شورای عالی خانه موسیقی،استماع گزارش بازرسان و تصویب تراز مالی و تعیین و پرداخت هر گونه حقوق ، دستمزد و پاداش به اعضای هیئت مدیره و شورای عالی و بازرسان باید به تایید مجمع عمومی عادی برسد.

سایت خانه موسیقی در گزارش خود از نشست اخیر هیئت مدیره و تصمیم گیری درباره تغییرات در آیین‌نامه برگزاری مجامع عمومی خبر داده است،اما این نکته قابل یاد آوری است که تغییر در آیین‌نامه مجامع عمومی باید حداقل 15 روز قبل از برگزاری مجمع انجام شود و در غیر این صورت برای مجمع پیش رو نمی‌تواند کاربرد داشته باشد و مخالف رویه‌های معمولی برگزاری مجامع عمومی است.

 در نشست اخیر خانه موسیقی همچنین درباره تعطیلی و توقف فعالیت کانون سازسازان که چند ماهی است به دلیل اختلاف نظر با ممانعت هیئت مدیره روبرو شده است، تصممیاتی اتخاذ شد.

در سایت خانه موسیقی در این زمینه آمده است: این جلسه موضوع کانون سازسازان مطرح شد و هیئت مدیره از اینکه اعضای متقاضی عضویت و بیمه در این کانون به علت عدم تشکیل جلسات هیئت مدیره این کانون معطل و بلا تکلیف مانده اند از عدم همکاری اعضای هیئت مدیره این کانون به علت همکاری نکردن با خانه موسیقی و عمل نکردن به ابلاغیه ها و تصمیمات اعلام شده انتقاد کرد.

در ادامه بحث و بررسی مسائل کانون سازسازان، هیئت مدیره به منظور حل و فصل سریع تر مسائل و مشکلات کانون سازسازان و تعیین ضرب الاجل برای مشخص شدن موضوع جایگزینی فرد علی البدل در این کانون-که قبلا طی نامه ای به این کانون ابلاغ شده بود- و بررسی دیگر مسائل مربوطه از مدیرعامل خواست تا مسائل را پیگیری و به هیئت مدیره گزارش دهد.

کد خبر 161217
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز