همشهری آنلاین: عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان در خصوص تعدد فهرست‌ها در بین اصولگرایان اظهار داشت: الان که تعدد لیست به وجود آمده است خوشحال نیستیم و اینکه می‌گوییم این تعدد لیست مهم نیست به این خاطر است که دیگر نمی‌شود کاری کرد.

غلامعلی حداد عادل دیروز یکشنبه در حاشیه مراسم اربعین شهید مصطفی احمدی روشن که در مسجد دانشگاه علم و صنعت برگزار شد ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: درخواست من از ملت عزیز ایران این است که این حماسه پرشور را با عزم و اراده ویژه در 12 اسفند پای صندوق های رای دوباره به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حداد عادل در پاسخ به این پرسش که برخی چهره های شاخص اصولگرا در ماههای قبل از پیوند جریان انحرافی و فتنه به عنوان رقیب اصلی اصولگرایان صحبت می کردند اما امروز شاهد رقابت در میان خانواده اصولگرایان هستیم، اظهار داشت: ان شاء الله مردم با بصیرت و با توجه به مواضع کاندیداها بهترین ها را برای انتخابات مجلس انتخاب می کنند.

عضو کمیته داوری جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: هر جمعیتی بخواهد پیروز شود باید وحدت داشته باشد و در حال حاضر که تعدد لیست وجود دارد خوشحال نیستیم و این که می گوییم این تعدد لیست مهم نیست چون دیگر نمی شود کاری کرد.

مشاورعالی رهبر معظم انقلاب همچنین عنوان داشت: رهبری تعیین کننده اصولگرایی به معنی عام است و هیچ گاه جانب حزب، گروه و یا جریانی را نگرفته است. ایشان درانتخابات موضع پدرانه داشته و چتر رهبری بر سر همه ملت است.

 

 

کد خبر 161049
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز