همشهری آنلاین: مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم، گفت: مرحله جدید پرداخت وام عمره و عتبات دانشجویی آغاز شده و دانشجویان تا 7 اسفند ماه فرصت دارند درخواست های خود مبنی بر دریافت تسهیلات قرض الحسنه دانشجویی تا سقف 4 میلیون ریال را اعلام کنند.

حج

به گزارش مهر، جلیل دارا با اعلام این خبر اضافه کرد: این وام با تایید معاون فرهنگی و اجتماعی به تمام دانشجویانی که قصد سفر به عمره دانشجویی و عتبات دانشجویی تا پایان نیم سال دوم سال تحصیلی90-91 را دارند، اعطا می شود.

وی خاطر نشان کرد: تمام دانشجویان دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم از جمله دانشگاههای دولتی، علمی کاربردی، پیام نور، غیرانتفایی، غیردولتی می توانند از این وام استفاده کنند.

به گفته این مقام مسئول در وزارت علوم، دانشجویان متقاضی وام زیارت تنها برای یکبار در طول دوران دانشجویی امکان استفاده از این وام را دارند.

مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه دستورالعمل پرداخت وام زیارت(عمره و عتبات) بهمن ماه جاری از سوی صندوق رفاه دانشجویان به معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاهها ابلاغ شد، اضافه کرد: در این آیین نامه به ثبت درخواست متقاضیان دانشجو و تایید معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تا 20 بهمن ماه اشاره شده است.

دارا گفت: در این دوره حدود 30 هزار دانشجو به عمره دانشجویی و همچنین روزانه یک کاروان از دانشگاه ها به عتبات عالیات اعزام می شوند.

کد خبر 160600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز