همشهری آنلاین: هفته‌ بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با برتری سپاهان و نفت آبادان و تساوی شهرداری تبریز و مس سرچشمه آغاز شد.

به گزارش ایسنا هفته‌ بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با انجام سه دیدار آغازشد و در طی آن، سپاهان و نفت آبادان حریفان خود را شکست دادند و یک دیدار هم به تساوی انجامید.

 در تبریز مس سرچشمه و شهرداری تبریز به تساوی یک بر یک دست یافتند. مجتبی محبوب مجاز ابتدا در دقیقه‌ 40 نماینده‌ کرمان را پیش انداخت و نیمه‌ نخست با همین نتیجه به پایان رسید، اما در نیمه‌ی دوم تیم میزبان در دقیقه‌ی 68 توسط مهدی محمدپور به گل مساوی دست پیدا کرد تا امتیازهای این دیدار تقسیم شود.

 مس با این تساوی در انتهای جدول باقی ماند، اما شهرداری تبریز به لطف تفاضل گل بهتر با یک پله صعود در جدول به رده‌ی پانزدهم رسید.

 همچنین تیم فوتبال سپاهان در خانه پذیرای سایپا شده بود که در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

 دو گل سپاهان را در این بازی جلال حسینی در دقیقه 69 و مدافع سایپا در دقیقه 80 به ثمر رساندند و تک گل سایپا را کریم انصاری‌فرد دردقیقه 57 وارد دروازه میزبان کرد.

 سپاهان با این پیروزی 52 امتیازی شد تا همچنان صدر جدول رده‌بندی را در اختیار داشته باشد. سایپا هم با شکست در بازی امروز موقتا با 31 امتیاز در رتبه دهم جدول قرار گرفت.

 تیم‌های فوتبال نفت‌ آبادان و راه‌آهن نیز، در آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که حاصل تلاششان در پایان 90 دقیقه بازی، برتری 2 بر یک نفت آبادان بود.

 در این بازی، مجتبی شیری در دقیقه 9 برای راه‌آهن و فونیکه‌سی در دقیقه 23 و سجاد مشکل پور در دقیقه 93برای نفت گل‌زنی کردند.

 راه‌آهن با این شکست و 28 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند. نفت آبادان هم با سه امتیاز این بازی 33 امتیازی شد تا موقتا به رتبه نهم جدول صعود کند.

 سایر دیدارهای این هفته چهارشنبه و پنج شنبه برگزار می‌شود.

کد خبر 160518
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز