سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کل بانک مرکزی از احتمال واگذاری سکه به جای عیدی به کارمندان خبر داد و گفت: اگر این تصمیم قطعی شود تا مبلغ 300 هزار تومان عیدی کارمندان به صورت سکه و مابقی به صورت پول نقد به آنها پرداخت خواهد شد.

محمود بهمنی از احتمال پرداخت عیدی کارمندان به صورت سکه خبر داد و گفت: البته این طرح هم اکنون در دست بررسی قرار دارد و در صورت تصویب، اجرایی می‌شود.

رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به این سئوال که مبلغ عیدی کارمندان 350 هزار تومان است، بانک مرکزی چه نوع سکه‌ای را به عنوان عیدی به کارمندان واگذار خواهد کرد، گفت: اگر دولت بخواهد چنین برنامه‌ای را اجرایی کند بر روی مبلغ 300 هزار تومان به عنوان واگذاری سکه تصمیم گیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: بقیه این مبلغ به صورت عیدی و نقد در اختیار کارمندان قرار خواهد گرفت.

بهمنی موضوع اصلی در بحث واگذاری سکه به عنوان عیدی کارمندان را زمان تحویل سکه اعلام کرد و گفت: این سکه‌ها باید در یک فاصله معقولی در اختیار کارمندان به عنوان عیدی قرار گیرد.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: تعلل در این امر به دلیل این است که ممکن است نتوانیم سکه را ظرف مدت مناسب یعنی تا قبل از عید به کارمندان تحویل بدهیم.

به گزارش مهر، روز گذشته رحیم ممبینی معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از پرداخت عیدی کارمندان به مبلغ 350 هزار تومان همزمان با واریز حقوق بهمن ماه کارمندان خبر داده بود.
کد خبر 160483
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز