همشهری آنلاین: بیش از شش هزار کتاب فارسی و غیر فارسی در زمینه علوم ارتباطات و روزنامه نگاری در کتابخانه تخصصی دفتر مطالعات موجود است.

روابط عمومی دفتر مطالعات و توسعه رسانه‌ها  ‌آخرین آمار ارایه شده از منابع اطلاعاتی کتابخانه تخصصی خود را تا پایان خرداد ماه 85 به شرح زیر اعلام کرد:
تعداد 3798 عنوان کتاب فارسی در این کتابخانه موجود است که با تهیه و سفارش 85 عنوان کتاب در اردی بهشت سال جاری ، تعداد کتابهای فارسی موجود در این بخش به3883 عنوان رسید.
همچنین در زمینه کتابهای لاتین با افزایش 69 عنوان کتاب به فهرست منابع موجود ، تعداد کل آن بالغ بر 2136 عنوان شده است.
روابط عمومی یاد شده افزود : تعداد مقالات فارسی از 10567 عنوان در سال گذشته به 11721 عنوان در سال جاری رسیده است .
شایان ذکر است در حال حاضر 4050 عنوان مقاله لاتین در این کتابخانه موجود است که از این تعداد 3333 عنوان مقاله تا کنون نمایه‌سازی شده است .
همچنین تعداد پایان نامه‌های فارسی ، 741 عنوان و پایان نامه‌های لاتین مشتمل بر 5 عنوان است.
بر اساس آخرین داده‌های ارایه شده در این گزارش ، تعداد نشریات فارسی موجود 105 عنوان و نشریات لاتین 26 عنوان است .
به گزارش روابط عمومی دفتر مطالعات در حال حاضر تعداد اعضای ثابت کتابخانه 382 نفر است که بطور میانگین درماه حدود 410 نفر به کتابخانه مراجعه می کنند.
یاد آور می شود این کتابخانه به منظور گسترش فعالیتهای اطلاع رسانی اقدام به تهیه فهرست تازه های کتابخانه بصورت فصلنامه می کند و در اختیار پژوهشگران ، استادان و دانشجویانی که در زمینه ارتباطات ، رسانه های گروهی و موضوعهای وابسته . فعالیت دارند قرار می دهد.
روابط عمومی مذکور در پایان خاطر نشان کرد که عموم علاقه‌مندان ، پژوهشگران و دست‌اندرکاران عرصه ارتباطات و روزنامه نگاری می‌توانند همه روزه ، بجز روز های پنجشنبه و جمعه ، از ساعت 8 صبح تا 30/5 بعد از ظهر به کتابخانه تخصصی این دفتر مراجعه کرده و از منابع موجود استفاده کنند.

کد خبر 1604

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز