دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش عروسکی موزیکال"آدم بلا دیو ناقلا" نوشته و کارگردانی مریم کاظمی از امروز 24 بهمن ساعت 19:15 در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایش که به عنوان اولین اجرای تالار هنر پس از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرای عموم می‌شود، از هفته نخست بهمن رزرو بلیط های خود از طریق دو شماره 09364964282 و 09361841444 آغاز کرده که با استقبال چشمگیر مخاطبان نیز روبرو شده است.

"آدم بلا، دیو ناقلا" کاری از گروه تئاتر مستقل است و چهره‌های سرشناس تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان همچون رضا فیاضی، حسین محب اهری، مریم کاظمی، سارا بنی صدر، حسین مزینانی، آنا نمکچیان، میثم یوسفی، محمد رضا تقی‌پور، پریسا فلاح‌زاده ، عماد سالکی و عرفان میدانلو در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

در این نمایش دیوهایی که در داستان‌ها و ضرب‌المثل‌های ما وجود دارند، به صورت عینی دارای شهر و زندگی شهری و احساسات می‌شوند، تا نشان دهند که در صورت وجود چطور با انسان‌ها همزیستی می‌کنند.

سرکاسه و سرتاسه دیو در آستانه ازدواج قرار دارند، علی رغم عشقی که به هم دارند در مورد رفتار با آدمها دچار اختلاف نظر می‌شوند.

روز نامزدی آنها به علت متغیر شدن هوا مشکلاتی برای آدمها پیش می‌آید ولی علت آن هر چه باشد آدمها به زندگی ادامه می‌دهند ولی دیوها ...

مریم کاظمی طراحی صحنه این نمایش عروسکی موزیکال را نیز انجام داده است.

سیامک زمردی مطلق عکاس و گروه کارگردانی سمیرا مهدوی، مریم ابراهیمی، بهروز مهرعلیان، عرفان میدانلو و نازنین صفا هستند.

نمایش "سرکاسه و سرتاسه و مردم شهر در آدم بلا، دیو ناقلا" با آهنگسازی مصطفی آخوندی، طراحی عروسک توسط حسین ضیایی، طراحی گریم و کلاه گیس توسط افسانه قلی‌زاده ، روابط عمومی زهرا شایان فر و طراحی پوستر و بروشور توسط عماد ساکی و پریسا فلاح زاده آماده می‌شود.

مریم کاظمی، پیش از این نمایش عروسکی موزیکال " خاله مرجان و خروس " را در مرکز تولید تئاتر کانون واقع در پارک لاله روی صحنه داشت که با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شده و یکی از اجرا های موفق این مرکز نیز محسوب شد.

 

 

کد خبر 160284

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز