گروه شهری: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد با روزانه یکهزار و 500 دستگاه تاکسی غیرپلاک شهر تهران که به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد وارد می‌شوند خبر داد و گفت: براساس اعلام قبلی تمامی تاکسی‌های غیرپلاک تهران از اول بهمن ماه درصورت ورود به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد هر ساعت مبلغ 20 هزار تومان جریمه می‌شوند.

سردار حسین رحیمی با تاکید بر اینکه خوشبختانه با اطلاع‌رسانی صورت گرفته ورود تاکسی‌های غیرپلاک تهران به داخل محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، افزود: در عین حال به تمامی رانندگان تاکسی غیرپلاک تهران دوباره هشدار می‌دهیم که درصورت ورود به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد قطعا جریمه می‌شوند. وی از ممنوعیت تردد خودروهای عمومی با پلاک «ع» غیرشهر تهران به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد از اول اسفندماه خبر داد و به ایسنا گفت: بر این اساس این خودروها نیز درصورت ورود به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد هر ساعت مبلغ 20 هزار تومان جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور تهران تاکید کرد: براساس مذاکرات انجام شده با شهرداری تهران این دسته از خودروهای عمومی و تاکسی‌های غیرپلاک شهر تهران درصورتی که نیاز به ورود به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد دارند می‌توانند با دریافت آرم‌های روزانه و هفتگی به این محدوده تردد کنند. وی اجرای این طرح را در راستای ساماندهی تردد در محدوده مرکزی شهر و درخواست بخش‌های ذی‌ربط در این خصوص عنوان کرد و به ایسنا گفت: در عین حال سازمان تاکسیرانی تهران و اتحادیه مربوطه درخصوص خودروهای عمومی پایتخت نیز باید نظارت ویژه‌ای بر فعالیت این خودروها داشته باشند تا در روزهای واپسین سال شهروندان با مشکل تردد و کمبود وسایط حمل‌ونقل عمومی مواجه نشوند.

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به استقرار تیم‌های ویژه برای برخورد با خودروهایی که به‌صورت غیرمجاز وارد محدوده طرح ترافیک می‌شوند تصریح کرد: خودروهای سیار مجهز به دوربین‌های ثبت تخلف طرح ترافیک نیز در این محدوده گشتزنی کرده و نسبت به جریمه خودکار خودروهای غیرمجاز اقدام می‌کنند.

کد خبر 160229
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز