همشهری آنلاین: مسعود اوزیل، ستاره‌ ترک‌تبار تیم ملی فوتبال آلمان که در تیم پرآوازه‌ رئال مادرید توپ می‌زند، اعلام کرد که مایل است تا پایان فعالیت خود به عنوان بازیکن، در این تیم بماند.

مسعود اوزیل

اوزیل که یکی از ستون‌های اصلی و خلاق تیم ملی فوتبال آلمان محسوب می‌شود، اظهار داشته که می‌داند تا آن زمان هنوز مدت زیادی باقی مانده است و ماندن در رئال مادرید کار آسانی نیست، ولی او جدا مایل است تا پایان فعالیت حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن در رئال توپ بزند.

به گزارش دویچه‌وله، این بازیکن ۲۳ ساله که تا سال ۲۰۱۶ با رئال مادرید قرارداد دارد، در گفت‌وگویی با مجله‌ ورزشی آلمانی «کیکر» گفته است: «رئال در سال‌های آینده بازیکنان بزرگ زیادی را جذب خواهد کرد که در میان آنان بازیکنان جوان خوب هم وجود خواهند داشت، ولی من می‌خواهم بخشی از این آینده باشم».

اوزیل افزوده که به توانایی‌های خود آگاه است و اعتقاد راسخ دارد که در سال‌های آینده می‌تواند موقعیت خود را در رئال تحکیم کند. به گفته‌ وی، رئال مادرید بزرگ‌ترین باشگاه دنیاست و هیچ دلیلی وجود ندارد که او چنین هدفی را دنبال نکند.

اوزیل به قهرمانی تیم ملی فوتبال آلمان در جام ملت‌های اروپا خوشبین است و معتقد است که این تیم بدون باخت سرگروه و سپس قهرمان خواهد شد. تیم آلمان در این دوره از مسابقات که تابستان امسال در لهستان و اوکراین برگزار می‌شود، از جمله با پرتغال هم‌گروه است. دیدار آلمان و پرتغال در این مسابقات، همزمان رویارویی مسعود اوزیل با هم‌باشگاهی خود کریستیانو رونالدو است.

اوزیل در مورد شانس قهرمانی رئال مادرید در لیگ برتر فوتبال اسپانیا معتقد است که اگر این تیم همان‌طور بازی کند که تا کنون بازی کرده، قهرمان این فصل خواهد شد.

وی هم‌زمان هشدار می‌دهد که رئال باید هشیار باشد زیرا داشتن ۷ امتیاز اختلاف با بارسلونا حاشیه‌ امنیت قابل اتکایی نیست و اگر رئال دوبار شکست بخورد، بارسلونا به این تیم می‌رسد.

 

کد خبر 159539
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز