مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۰
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌های شهر تهران گفت: طرح ساماندهی تاکسی‌های گردشی به‌زودی اجرایی می‌شود و این تاکسی‌ها در پایانه‌های ویژه و محله‌ها مستقر می‌شوند.

 محمد احمدی بافنده با بیان اینکه برنامه‌ای برای حذف تاکسی‌های گردشی نداریم، به مهر گفت: تاکسی‌های گردشی تعداد قابل‌توجهی از ظرفیت جابه‌جایی‌های روزانه را برعهده دارند و امکان حذف آنها وجود ندارد اما آنها را در محله‌ها و پایانه‌ها متمرکز می‌کنیم. این تاکسی‌ها نمی‌توانند در هر مسیری که دوست دارند تردد کنند.مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌های شهر تهران ادامه داد: پیش از این تاکسی‌ها در مناطق پرمسافر تردد می‌کردند به‌طور مثال حجم تاکسی در منطقه بازار تهران به حدی افزایش داشت که از تعداد مسافران بیشتر بود اما براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مازاد تاکسی‌های گردشی در محله‌ها در پایانه‌های ویژه‌ای مستقر می‌شوند.

همچنین براساس ظرفیت خطوط تعدادی از این تاکسی‌ها را به خطوط وارد می‌کنیم. این در حالی است که براساس طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک، تاکسی‌های گردشی باید از ناوگان حذف شده و جای آنها را تاکسی‌ها خطی و تلفنی بگیرد.طرح حذف تاکسی‌های گردشی ابتدای سال88 آغاز و پیش‌بینی شده بود هر هفته 50 تاکسی گردشی به تاکسی تلفنی و خطی تبدیل شود اما این طرح پس از تغییر مدیریت در این سازمان متوقف شد.

کد خبر 159377
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز