چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۰
۰ نفر

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دو شایعه قحطی و ورود ناوهای آمریکایی به خلیج‌فارس تاکید کرد: امروزه برخی شایعه‌سازی می‌کنند که قحطی می‌آید یا ناو دشمن در راه است اما باید گفت که این افراد تنها به‌دنبال سازش با دشمنان هستند.

احمدی مقدم

 ‌سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در سیزدهمین یادواره شهدای بهداشت و درمان دفاع‌مقدس نیروی انتظامی که ایسنا خبر آن را منتشر کرد، گفت: ظاهر تحریم‌ها بن‌بست است اما مردم ایران بن‌بست‌شکن هستند.او با بیان اینکه اگر فشارها نبود انگیزه‌ای برای رشد و تعالی و پیشرفت علمی و فناوری در کشور وجود نداشت، گفت: تحریم‌ها و فشارها در ظاهر نقمت اما در باطن رحمت و گشایش هستند. احمدی‌مقدم با بیان اینکه استمرار انقلاب در اثر تبعیت مردم از امر ولایت است، گفت: خدا هیچ‌گاه زمین را خالی از حجت نگذاشته و برای هدایت مردم یک راه اتصال درنظر می‌گیرد تا مردم سرگردان نشوند. فرمانده ناجا در ادامه سخنان خود با اشاره به انقلاب‌ در کشورهای عربی گفت: دشمن از روش‌های متعددی از جمله تهاجم‌فرهنگی و تجهیزات سایبری برای هجوم به کشور ما استفاده می‌کند.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه دشمنان سعی دارند تا با ایجاد تجهیزات سایبری هویت مورد نظر خود را بر مردم حاکم کنند گفت: به‌عنوان مثال دشمنان فیس‌بوک را درست کردند تا ما را از بین ببرند اما در حال حاضر دیده می‌شود که این به‌عنوان ابزاری برای صدور انقلاب اسلامی تبدیل شده است. او با بیان اینکه دشمنان سعی دارند آتش انقلاب را خاموش کنند گفت: آتش انقلاب از آن دسته آتش‌هایی است که با فوت‌کردن نه تنها خاموش نمی‌شود بلکه شعله‌ورتر نیز می‌شود. رئیس پلیس ایران با اشاره به گذشت 33 سال از انقلاب گفت: خیلی از افراد در طول این سال‌ها ریزش کردند و هرقدر که از انقلاب دورتر شده‌ایم عبور سخت‌تر شده و تنها عده‌ای برای ادامه راه باقی می‌مانند که این خاصه امتحان است تا درجه افراد مشخص شود. احمدی‌مقدم با بیان اینکه تضمینی نیست که اگر روزی ما در جبهه بودیم جزو رستگاران هستیم، گفت: شمر هم روزی در کنار امام علی(ع) در جنگ حضور داشت اما سرانجام در کربلا موجب شهید‌شدن امام حسین(ع) شد.

کد خبر 159094
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز