گروه حوادث: زن نظافتچی وقتی دید همکارش بعد از سرقت میلیونی از خانه زوج تاجر توانست رضایت آنها را جلب کند، تصمیم گرفت او نیز دست به سرقت بزند.

حوادث داخلی

این زن تصور می‌کرد حتی درصورت دستگیری رضایت خواهد گرفت اما ماجرا جور دیگری رقم خورد. چندی پیش یک زوج ثروتمند‌ به شعبه پنجم دادسرای ناحیه یک تهران رفتند و خبر از سرقت میلیونی از خانه شان دادند. آنها گفتند که در این سرقت مقدار زیادی دلار و جواهرات از خانه شان دزدیده شده و این دومین باری است که آنها قربانی چنین سرقتی می‌شوند. زن شاکی در تشریح ماجرا به ماموران گفت: من و همسرم با هم همکار هستیم و تجارت می‌کنیم. به همین دلیل برای انجام کارهای خانه 2 زن استخدام کرده‌ایم که هر از گاهی به خانه مان می‌آیند و کارهای نظافت را انجام می‌دهند. وی ادامه داد: چند ماه پیش وقتی از محل کارم به خانه برگشتم از دخترم شنیدم که ارزها و جواهراتم از داخل کمد اتاقم به سرقت رفته است. در آن چند روز من اصلا رفت‌وآمدی با دوستان و آشنایانم نداشتم و از طرفی همه چیز نشان می‌داد که سرقت از سوی فردی آشنا صورت گرفته است. به همین دلیل به تنها کسی که مشکوک شدم، 2 خدمتکار بودند که در خانه‌ام کار می‌کردند. برای همین از آنها درباره سرقت سؤال کردم و یکی از خدمتکاران شهادت داد که همکارش دست به این دزدی زده است.

وی ادامه داد: آن روز وقتی سارق شناسایی شد و من از او شکایت کردم، ماموران پلیس وی را دستگیر کردند اما از همان موقع بچه‌هایش با التماس و خواهش خواستند تا رضایت دهم و مادرشان آزاد شود. وقتی آنها اموال مسروقه را برگرداندند، به دادسرا رفتم و از سر دلسوزی و به خاطر بچه‌های آن زن رضایت دادم. او هم با گریه و زاری از من طلب بخشش کرد و مدعی شد که پشیمان شده و دیگر دست به سرقت نخواهد زد. با این حال او را اخراج کردم و دیگر وی را به خانه‌ام راه ندادم تا اینکه چند روز قبل اتفاق دیگری افتاد.

شاکی ادامه داد: بعد از این ماجرا، همه کارها را به دومین نظافتچی سپردم. او هر روز به خانه‌ام می‌آمد و کارهای نظافت را انجام می‌داد تا اینکه چند روز پیش متوجه سرقت دیگری شدم. این بار در حدود 25 میلیون تومان طلا و دلار از کمدم سرقت شده بود و حالا مطمئنم که عامل این سرقت نیز کسی نیست جز نظافتچی دوم. به همین دلیل تصمیم گرفتم از او شکایت کنم. با شکایت این زن، قاضی نیک‌صفت، بازپرس شعبه پنجم دادسرای شمیرانات دستور تحقیقات درخصوص این پرونده را صادر کرد. ماموران با حضور در خانه شاکی به این نتیجه رسیدند که حدس وی درست است و عامل سرقت کسی نیست جز زن نظافتچی. بنابراین او را دستگیر کردند و درحالی‌که این زن در بازجویی‌های نخست خود را بی‌گناه می‌دانست اما در ادامه تحقیقات به سرقت میلیونی اعتراف کرد ، ادعای عجیبی را به زبان آورد.

او گفت: وقتی دیدم همکارم دست به سرقت زد و بعد از مدتی صاحبخانه رضایت داد، من هم وسوسه شدم تا سرقت کنم؛ چراکه تصور می‌کردم درصورت دستگیری، صاحبخانه دلش به حال من نیز خواهد سوخت و رضایت خواهد داد. وی ادامه داد: چند ماهی بود که در آن خانه کار می‌کردم و همیشه با دیدن وضعیت این خانواده، حسرت می‌خوردم. از طرفی از محل نگهداری جواهرات و ارزها خبر داشتم و به همین دلیل وسوسه سرقت آنها یک لحظه هم رهایم نمی‌کرد. این بود که تصمیم گرفتم دست به دزدی بزنم و با خودم گفتم حتی اگر دستگیر شوم، رضایت صاحبخانه را جلب می‌کنم و آزاد می‌شوم اما او از من شکایت کرده و حاضر نیست رضایت بدهد. من همه طلاها را برگرداندم اما صاحبخانه مدعی شده که طلاها بیشتر از این بوده و مقداری دلار هم به سرقت رفته است که من این حرف او را قبول ندارم. به گزارش همشهری، بعد از اعترافات زن جوان، بازپرس پرونده برای او قرار قانونی صادر کرد و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 158558
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز