هشهری آنلاین: بارسا با تساوی 2-2 و در مجموع پیروزی 4-3 مقابل رئال راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کوپا دل ری شد.

به گزارش همشهری آنلاین، بارسلونا که توانسته بود در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا رئال مادرید را در خانه حریف دو بر یک شکست دهد در آغازین ساعات امروز پنجشنبه در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف رئال مادریدی رفت که هفته‌ای پرتنش را گذرانده بود.

این بازی تا دقایق پایانی نیمه اول بدون گل پیش رفت تا اینکه در دقیقه 43 پدرو دروازه کاسیاس را گشود تا بخت رئال برای صعود کمرنگ شود.

در دقایق اضافی نیمه اول و زمانی که تصور می‌شد دو تیم با همان تک گل پدرو زمین بازی را در نیمه اول ترک خواهند کرد دنی آلوز برزیلی در سومین دقایق وقت‌های تلف شده دروازه شاگردان مورینیو را گشود تا هواداران بارسایی بدون استرس بازی را در نیمه دوم تعقیب کنند.

نیمه دوم این دیدار نیز با حفظ توپ یاران گواردیولا ادامه یافت تا اینکه پای کریس رونالدو به گلزنی باز شد و او توانست از یک موقعیت نهایت استفاده را برده و با جا گذاشتن دروازه بان بارسلونا، رئالی‌ها را امیدوارتر از قبل کند. این گل در دقیقه 68 به ثمر رسید.

مورینیو که کریم بنزما را به میدان آورده بود امیدوار بود در دقایق پیش رو شگفتی بزرگی را در نیوکمپ رقم بزند. این حساسیت در دقیقه 72 با گل بنزما به اوج خود رسید.

رئال که بسیار امیدوار شده بود با شکست بارسلونا به دور بعدی مسابقات صعود کند و شگفتی بزرگی را پیش چشمان هواداران بارسایی رقم بزند نتوانست تا پایان دیدار دروازه بارسلونا را برای بار سوم باز کند. به این ترتیب دیدار با همان نتیجه دو بر دو پایان یافت تا رئال در مجموع با نتیجه سه بر دو بازنده و از صعود باز بماند.

در این دیدار رئال 7 کارت زرد و یک کارت قرمز دریافت کرد. بارسلونا در این دیدار تنها یک اخطار دریافت کرد.
کد خبر 158352
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز