امیر بهادری نژاد: سرپرست را سیاستمدارانه کنار نگذاشتند

فقط در عرصه سیاست نباید «سیاست» داشت بلکه داشتن سیاست در همه عرصه‌ها نیازی ضروری است. پرسپولیس چهارشنبه گذشته پس از 2فصل سرانجام یک نمایش مقتدرانه ارائه کرد و توانست هوادارانش را راضی به خانه بفرستد.با توجه به این پیروزی تصور می‌شد که جو این تیم حداقل تا بازی روز دوشنبه آرام باشد اما دیروز خبر جدایی محمود خوردبین از این باشگاه بار دیگر این تیم را وارد حاشیه کرد. این اتفاق که برای مرتبه دوم طی دو ماه اخیر رخ می‌دهد پرسش‌ها و ابهاماتی را نزد هواداران این تیم ایجاد کرده است:

1-گفته می‌شود که شخص دنیزلی خواستار برکناری خوردبین شده است. اگر اینچنین است آیا بهتر نبود مسئولان این باشگاه سیاست به خرج می‌دادند و از دنیزلی می‌خواستند که این تغییر و تحول پس از خروج کامل این تیم از بحران صورت بگیرد؟

2-گفته می‌شود که یکی از دلایل جدایی خوردبین از پرسپولیس این بود که دنیزلی در بازی با شاهین بوشهر به سرپرست تیم اجازه نداد مانند همیشه روی صندلی اول نیمکت بنشیند. اگر واقعا چنین چیزی صحت داشته باشد آیا دنیزلی نباید کمی سیاست به خرج می‌داد و بدون اینکه سرپرست پیشکسوت این تیم را مقابل بازیکنان تحقیر کند بسیار رسمی و محترمانه عذر وی را می‌خواست؟

3-سابقه درگیری 2ماه پیش خوردبین با قائم مقام باشگاه (که ابتدا منجر به برکناری خوردبین و سپس بازگشت وی شد) این شائبه را در اذهان طرفداران این تیم ایجاد کرده که مسئولان باشگاه از ابتدا قصد حذف خوردبین را داشته‌اند اما چون در فاز اول، پروژه آنها با شکست مواجه شد، این‌بار تصمیم گرفتند از طریق دنیزلی او را کنار بزنند.

4- 2ماه قبل برخی‌ها مدعی شدند که رد پای پروین در اخراج خوردبین از پرسپولیس به چشم می‌خورد که پروین به‌شدت این موضوع را تکذیب کرد و حتی بازگشت خوردبین را هم به‌خود نسبت داد. آیا این‌بار پروین حاضر خواهد شد موقعیت خود را به خاطر خوردبین به خطر بیندازد و یا باز هم شائبه دو ماه پیش رنگ واقعیت به‌خود خواهد گرفت؟

5-محمود خوردبین قطعا بهتر از هر شخص دیگری موضع مسئولان باشگاه را در مورد خودش می‌داند؛ اگر واقعا قرار است حرمت او در تیم حفظ نشود باید هر چه سریع‌تر به‌طور کامل از این تیم جدا شود. او نباید اجازه بدهد سناریوی استیلی این‌بار برای او تکرار شود.

کد خبر 157136
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز