همشهری آنلاین: سازمان حج و زیارت اولویت‌های جدید عمره را برای ثبت نام در کاروان‌ها اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، سازمان و حج و زیارت پیش از این اولویت‌های یک تا 230 بانک ملت و همچنین تمام ودیعه‌گذاران بانک ملی را برای ثبت نام در کاروان‌های عمره‌ی 91 که اعزام آن‌ها از نیمه‌ی بهمن‌ماه امسال آغاز می‌شود، فراخوانده بود.

به این اولویت‌ها تا ساعت 16روز چهارشنبه 21 دی‌ماه فرصت داده شده بود تا در کاروان‌ها ثبت نام کنند؛ اما به خاطر تکمیل نشدن ظرفیت کاروان‌ها، از اولویت‌های 230 تا 250 بانک ملت نیز دعوت شده است تا از ساعت 9 صبح روز یک‌شنبه، 25 دی‌ماه به دفاتر خدمات زیارتی مجاز برای ثبت نام مراجعه کنند.

اولویت‌های قبلی (یک تا 230 بانک ملت و دارندگان فیش‌های عمره بانک ملی) نیز همچنان برای ثبت نام در کاروان‌های عمره‌ی 91 فرصت دارند.

سازمان حج و زیارت در آخرین اطلاعیه‌ی خود تاکید کرده است: ‌دفاترخدمات زیارتی به ترتیب مراجعه و براساس ظرفیت خالی و تاریخ تقدم پروازی، به رزرو جا در این گروه‌ها اقدام می‌کنند و با تکمیل ظرفیت در هراستان امر ثبت نام متوقف خواهد شد.

این سازمان، امسال را آخرین مهلت برای ودیعه‌گذاران عمره در بانک ملی اعلام کرده است که در صورت مراجعه نکردن آن‌ها، فیش عمره‌ی این افراد باطل خواهد شد.

ثبت نام عمره، در دو مرحله انجام می‌شود که مرحله‌ی نخست آن آغاز شده است و تا تکمیل شدن ظرفیت کاروان‌ها ادامه دارد. اعزام این گروه‌ها از نیمه‌ی بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا 26 اردیبهشت‌ماه 91 ادامه دارد. ثبت نام مرحله‌ی دوم نیز از نیمه‌ی فروردین‌ماه آغاز می‌شود که اعزام آن‌ها از 27 اردیبهشت‌ماه تا 28 تیرماه 91 خواهد بود.

کد خبر 156972
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز