همشهری‌آنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصولگرای واقعی باید "من" را کنار گذاشته و "ما" شود گفت: اگر گروهی از اصولگرایان بخواهد خارج از مسیر وحدت و به صورت مستقل فعالیت کند اگرچه نهر زلالی باشد اما قادر نخواهند بود از سنگ بزرگی که در مسیر جریان اصولگرایی قرار گرفته عبور کند.

لاله افتخاری

لاله افتخاری با بیان اینکه اگر در انتخابات پیش رو رقابت را درون خانواده اصولگرایان تعریف کنیم در پازل دشمن بازی کرده و رقیب از این غفلت ما بهترین استفاده را خواهد برد، افزود: رقیب اصلی اصولگرایان قصد دارد برای دل سرد کردن و کاهش مشارکت مردم در انتخابات این ادعا را مطرح کند که شرایط حضور ما در انتخابات محقق نشده و به این خاطر ثبت نام نکردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ولی در عمل شاهدیم  تعداد زیادی از فراکسیون اقلیت مجلس در این دوره از انتخابات ثبت نام کردند.

نماینده علی لاریجانی در کمیته بانوان جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به اینکه برخی داوطلبان این دوره مجلس در گذشته نماینده اصلاح طلب بودند و یا افرادی که به نوعی منتسب به اصلاح طلبان هستند در این دوره حضور پیدا کرده اند به مهر گفت: افراد بسیاری هستد که خط و ربط سیاسی آنها مشخص نیست اما با حمایت پیوند خورده جریان انحرافی و فتنه وارد عرصه خواهند شد.

افتخاری افزود: وقتی ایام تبلیغات شروع شود خواهیم دید که رقبای اصلی اصولگرایان چه کسانی هستند، رقبایی که به ظاهرناشناخته هستند اما کار خودشان را با تبلیغات گسترده و جوسازی علیه اصولگرایان انجام خواهند داد.

این عضو حزب موتلفه در تشریح وضعیت جبهه متحد اصولگرایان اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان با درایت جامعتین و به ویژه آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی شاکله خوبی را پیدا کرده و برنامه ریزی‌های مفیدی را انجام داده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: گفتگوهایی که با سایر گروه‌های اصولگرا از سوی جبهه متحد برای وحدت انجام شده امیدآفرین است.

افتخاری در ادامه با اشاره به اینکه کسی که اصولگرای واقعی است باید "من" را  کنار گذاشته و "ما" شود گفت: اگر گروهی از اصولگرایان بخواهد خارج از مسیر وحدت و به صورت مستقل فعالیت کند اگرچه نهر زلالی باشد اما قادر نخواهند بود از سنگ بزرگی که در مسیر جریان اصولگرایی قرار گرفته عبور کند.

وی در پایان تا کید کرد: کسی که خودش را اصولگرا و ولایت پذیر می داند به جای منافع خود یا گروهش به وحدت اصولگرایان می اندیشد.

کد خبر 156754
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز