دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۵ - ۲۰:۰۳
۰ نفر

گروه سیاسی: رئیس‌جمهوری در پیامی از ملت بزرگ ایران به دلیل خلق حماسه‌ای باشکوه، عظیم و جاودانه در 22 بهمن قدردانی کرد.

دکتر احمدی‌نژاد در این پیام تصریح کرد: شایسته است جهان بداند که پیام خردمندانه این حضور بی‌نظیر، پیروزی قاطع و حتمی نور بر ظلمت و رهایی بر اسارت است و ملت عزیز ما با اقتدار در همه عرصه‌ها از حقوق خویش دفاع می‌کند و این بار نیز با حضوری عظیم، حقوق هسته‌ای خود را تثبیت، پایدار و جاودانه کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: آفرین بر ملتی که بدون اعتنا به رجزخوانی‌های دشمنان قسم خورده بشریت، با دلی آرام و سری پرشور، و درکی صحیح از همه جوانب داخلی و خارجی، شعور بی مانند و عزم جزم خود را برای تحقق آرمان‌های بلند و الهی - انسانی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، با شکوهی هرچه تمام‌تر به نمایش گذاردند. آفرین بر ملتی که نگاه او همواره به پرچم برافراشته کربلا و عاشورا است، پرچمی که نماد همه خوبی های عالم است، پرچم توحید و اخلاص، نور و هدایت، ایثار و فداکاری، عشق و محبت و سرانجام پرچم معرفت و شرافت و عزت انسانی برای همه اعصار.

رئیس جمهوری تأکید کرده است:حضور حماسی شما در یوم الله 22 بهمن، جلوه‌ای از حیات و بیداری ملتی بزرگ بود که راه خود را به درستی شناخته و با هشیاری بی نظیر تاریخی، مسیر فتح قله های افتخار و عظمت را با صلابت و اقتدار طی می کند و کاروان بشریت را به سوی سعادت، طلایه دار گشته است.

کد خبر 15629

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز