همشهری آنلاین: بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیگر بازوبند کاپیتانی را بر بازو نخواهد بست، گفت: ممکن است با پیراهن شماره 19 برای پرسپولیس بازی کنم.

مهدوی کیا

به گزارش مهر، مهدی مهدوی کیا در پایان تمرین تیم پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که به پرسپولیس برگشتم. امیدوارم به این تیم کمک کنم و در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

 وی با بیان اینکه امروز تمرین خوبی کرده و در کل به پرسپولیس امیدوار شده است، افزود: جلسه‌ای با دنیزلی داشتم و او گفت به خاطر اینکه از تیم شناخت نداشته باید نقاط قوت و ضعف تیم را متوجه می‌شده و عملکرد بازیکنان را در نظر می‌گرفته به همین خاطر در خصوص جذب من به سرعت تصمیم نگرفته است. وی در نهایت اعلام کرد خواهان حضور من در پرسپولیس است.

 مهدوی کیا در خصوص دریافت رضایت‌نامه‌اش از باشگاه داماش گفت: فکر نمی‌کنم مشکلی در این خصوص وجود داشته باشد، زیرا در این باره با آقای عابدینی صحبت‌های لازم را کرده و به توافق رسیده‌ایم.

 وی با بیان اینکه پرسپولیس همیشه  پرسپولیس است، ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است که هواداران زیادی دارد اما در این فصل از بازی اول زیرفشار بود که این مسئله ادامه‌دار باعث شد نتایج لازم کسب نشود تا در نهایت در کادر فنی این تیم تغییراتی ایجاد شد.

 وی با بیان اینکه هم خودش و هم مصطفی دنیزلی به این تیم امیدوارند که در آینده بتوانند نتایج گذشته را جبران کنند در مورد شماره پیراهن و بازوبند کاپیتانی افزود: کسانی که من را می‌شناسند، می‌دانند در این 20 سال که فوتبال بازی می‌کنم دنبال چنین مسائلی نبوده‌ام.

 مهدوی کیا خاطر نشان کرد: امسال شماره‌ای می‌پوشم که گمنام باشد، از بین شماره 3، 5 و 19 شاید شماره 19 را برتن کردم.

 بازیکن جدید پرسپولیس گفت: از سال پیش تصمیم گرفتم دیگر بازوبند کاپیتانی را بر بازو نبندم و اعلام کردم هیچ وقت بازوبند را نمی‌بندم زیرا راحت نیستم. در تیم ملی و استیل آذین اتفاقاتی برایم رخ داد که ترجیح می‌دهم دیگر بازوبند نبندم.

 وی در مورد احتمال حضورش در دیدار با ملوان تصریح کرد: می‌توانم بازی کنم و مشکلی ندارم اما حضورم در میدان بستگی به نظر سرمربی دارد.

 "باید کلاس‌های مربیگری را پشت سر بگذارم و بحث حضورم در تیم‌های پایه هامبورگ به عنوان مربی به پس از دریافت این مدرک‌ها موکول می شود"، مهدوی کیا با بیان این جمله گفت: الان به باشگاه می‌روم تا کارهایم را برای پیوستن به پرسپولیس به صورت رسمی انجام دهم.

کد خبر 155670
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز