همشهری آنلاین: سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در اولین تمرین این تیم گفت فعلا نیازی به بازیکنان جدید ندارد.

دنیزلی

به گزارش ایسنا، مصطفی دنیزلی پس از اولین حضورش در تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: از همه شما تشکر می‌کنم، من خیلی خوشحال هستم که بار دیگر در پرسپولیس حضور دارم، ما در حال ورود به یک راه سخت هستیم، ولی همیشه کار سخت را انجام دادن لذت بخش‌تر است. فعلا امروز روز اول تمرین بود و ما در روزهای بعد متوجه خواهیم شد که چه مشکلاتی داریم و آن‌ها را برطرف می‌کنیم. نکته مهم در پرسپولیس این است که هم بازیکنان از بازی خود راضی باشند و هم هواداران از عملکرد تیم. آنچه مشخص است این که شرایط در پرسپولیس خوب نبوده و برخی کارها درست انجام نشده است که باید درست شود.

وی در ادامه با بیان این که از تمام کسانی که پس از رفتن او از پرسپولیس در سال‌های قبل در این تیم کار کرده‌اند تشکر می‌کند، گفت: هر بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند هم خوشحال است و هم خوشبخت، اما این کافی نیست و باید این مساله را اثبات کند. پرسپولیس تیم بزرگی است و باید این بزرگی را نشان دهد.

 وی همچنین درباره بازیکنان تیمش اظهار کرد: ما کار را تازه شروع کرده‌ایم، ولی فکر نمی کنم که به بازیکنان جدیدی نیازی داشته باشیم. بازیکنان فعلی پرسپولیس از پتانسیل بالایی برخوردار هستند. در نهایت اگر احساس کنم که تیم به بازیکنی نیاز حیاتی دارد، اقدام به جذبش می‌کنیم. این مساله نیز ظرف یک هفته آینده مشخص می‌شود.

 وی درباره دستیارانش نیز گفت: راجع به این مساله در حال بررسی هستیم و احتمال دارد که یکی از دستیاران من ترکیه‌ای باشد، اما نمی‌خواهم درباره این مساله عجولانه تصمیم بگیرم.

 در ادامه خبرنگاری از دنیزلی پرسید ، مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته‌اند که اگر دنیزلی بخواهد می‌تواند رقم قراردادش را اعلام کند، آیا او این کار را خواهد کرد که دنیزلی پاسخ داد: به نظر من نیازی نیست که این رقم را اعلام کنم، چرا که من با خانواده‌ام به ایران آمده‌ام و پیش از این نیز گفته‌ام که دلایلی مهم‌تر از مادیات برای آمدن به ایران وجود داشته است.

 وی درباره حضور هواداران و تشویق آن‌ها نیز گفت: زمانی که از پرسپولیس می‌رفتم مرا تشویق می‌کردند و امروز نیز به من لطف دارند، من از این بابت خوشحال هستم اما نکته مهم این نیست که من خوشحال باشم ، مهم این است که آن‌ها خوشحال باشند. اگر روزی من و آن‌ها خوشحال باشیم معلوم است که کارمان را درست انجام داده‌ایم .

کد خبر 154906
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز