همشهری‌آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 83 تن از اراذل و اوباش پایتخت در ادامه اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور خبر داد.

سردار حسین ساجدی‌نیا صبح یکشنبه در حاشیه طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش با بیان اینکه این طرح در راستای اجرای امنیت محله‌محور صورت گرفته است، گفت: ماموران انتظامی پایتخت، شب گذشته 83 تن از اراذل و اوباش تهران را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با همکاری مسئولان قوه قضاییه هر روزه در 375 محله تهران به صورت متناوب شناسایی مجرمان ادامه دارد، گفت: اکثر این عملیات‌هایی که در راستای ارتقای امنیت محلات انجام می‌گیرد بر اساس گزارش‌ها و اطلاعات شهروندان انجام می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه در طرح شب گذشته 83 نفر از اراذل و اوباش در سطح تهران دستگیر شدند، تصریح کرد: این افراد پس از بازجویی و تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار خواهند گرفت.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه در شب گذشته 23 نفر از مجرمانی که اقدام به تشکیل باند در حوزه خرید و فروش موادمخدر کرده بودند، دستگیر شدند، افزود: مقدار متنابهی موادمخدر از اعضای این باند کشف شد و تحقیقات در مورد اعضای این باند 23 نفره که شب گذشته در راستای طرح برخورد با اراذل و اوباش دستگیر شدند، ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در ماه گذشته سه طرح بزرگ در حوزه تهران بزرگ انجام شد، گفت: در راستای برقراری امنیت پایدار در محلات شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش در دستورکار قرار دارد.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: مردم می‌توانند اطلاعات و شکایات خود را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان گذاشته یا به ائمه جماعات و شورایاری‌ها منعکس کنند تا پلیس برخورد با این افراد را در دستورکار خود قرار دهد.

کد خبر 154895
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز