همشهری آنلاین: دنیزلی، سرمربی پرسپولیس در نخستین نشست خبری خود در خصوص پذیرفتن این مسئولیت گفت: مردم ایران و طرفداران پرسپولیس من را خواستند تا بیایم و نمی‌توانستم این شور و اشتیاق را بی پاسخ بگذارم.

دنیزلی

مصطفی دنیزلی در نشست مطبوعاتی که در هتل آزادی تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: وقتی سالن را می‌بینیم مشخص می‌شود پرسپولیس چه تیمی است و وسعت این تیم را به خوبی متوجه می‌شویم. بزرگی و محبوبیت یک باشگاه به رتبه آن در جدول نیست و باشگاه‌های بزرگ همیشه بزرگ می‌مانند.

 وی تاکید کرد: همانطور که رویانیان گفت سفر سختی را سپری کردیم که به ایران رسیدیم. 2 سال پیش از ایران نزد همسرم تعریف کرده بودم و وی به من گفت می‌توانم یک روز برای مربیگری به این کشور بازگردم.

 سرمربی پرسپولیس گفت: یک ماه و نیم است که مذاکرات به این شکل پیش می‌رود و من در این مدت لیگ ایران و نتایج پرسپولیس را از نزدیک دنبال می‌کردم اما امکانش نبود به ایران بیایم چون پدر همسرم کسالت داشت و هنوز هم هم بیماری‌اش ادامه دارد با این حال از نظر جسمانی کمی بهتر شده است.

 وی با اشاره به اینکه درگیر یک برنامه تلویزیونی هم بود افزود: فکر می‌کنم کم کم شرایط حضورم در ایران فراهم شد و اگر پدر همسر و مادر همسرم حالشان بهتر شود دوست دارم برای دیدار ایران به کشور شما سفر کنند.

 دنیزلی تاکید کرد: یکی دیگر از دلایل سفرم به ایران این بود که می‌دانستم ایرانی‌ها و طرفداران پرسپولیس مرا دوست دارند. از برخی از بازیکنان این تیم شناخت دارم و این دسته از بازیکنان همانهایی هستند که در زمان من هم دراین تیم توپ می‌زدند. برخی دیگر از بازیکنان این تیم را هم به واسطه حضور در تیم‌های دیگر می‌شناسم.

 وی با اشاره به اینکه روند پرسپولیس در نیم فصل خوشایند نبوده عنوان کرد: در مرحله اول می‌خواهیم این روند را عوض کنیم. با این تیم می‌توانم خیلی چیزهای دیگر را عوض کنم.

دنیزلی در ادامه نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او درباره مبلغ قراردادش پرسید گفت: مرتبه‌ اولی که به ایران آمدم تصادفی بود و آن تصادف یک دوست داشتن متقابل و بزرگ همراه شد. قرار داد من زمانی که بسته شود از طریق باشگاه به فدراسیون خواهد رفت و رسانه‌ها می‌توانند آن را مورد پوشش قرار دهند.

 وی ادامه داد: نه فقط هواداران پرسپولیس که دوست دارم همه مردم ایران بدانند مبلغ قراردادم با قراردادهایی که با ترکیه می‌بندم بسیار متفاوت‌تر و پایین‌تر است. مردم ایران و طرفداران پرسپولیس من را خواستند تا به این باشگاه بیایم. این دوست داشتن ارزش مادی ندارد که بخواهم برایش ارزش مادی بگذارم.

 سرمربی جدید پرسپولیس تاکید کرد: کنجکاو هستید تا در مورد مبلغ قرارداد من بدانید این را می‌گویم که رقم قرار دادم با باشگاه پرسپولیس هیچ تفاوتی با قرار دادم با تلویزیون ترکیه ندارد. برخی چیزها ارزش مادی ندارد (رویانیان در این لحظه گفت ارزش معنوی دارند دنیزلی هم تاکید کرد این مسائل ارزش معنوی دارند.)

 دنیزلی افزود: در گذشته هم برایم پیش آمده که بین تیم ملی ترکیه و تیم دسته دومی در ترکیه تیم دسته دومی را انتخاب کرده‌ام. آنچه که مهم است این است که من کجا خوشحال و خوشبخت هستم. تهران یا لندن یا روستای کوچکی در شمال کره زمین. مهم آن است که انسان خواسته شود و دوست داشته شود.

 سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: زحمات رویانیان برایم ارزش دارد. خود او و زارع به ترکیه آمدند این مسائل مهم است. بحث مالی هر جا ممکن است باشد. مهم این است که یک جا تو را بخواهند و دوستت داشته باشند، باید به این شوق و دوست داشتن مردم ایران جواب می‌دادم.

 دنیزلی با اشاره به تماس سفیر ایران در ترکیه به خودش گفت: حسینی پور سفیر ایران چند بار با من تماس گرفت. ممکن نبود که بتوانم این تماس‌ها و شوق و علاقه مردم ایران را بی‌پاسخ بگذارم.

کد خبر 154787
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز