چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق ضمن تایید ربوده شدن 5 مهندس ایرانی در سوریه از ربایندگان خواست سریعا نسبت به آزاد سازی این افراد اقدام کنند.

به گزارش مهر سفارت جمهوری  اسلامی ایران در دمشق  با صدور اطلاعیه ای ربوده شدن 5 مهندس ایرانی در کشور سوریه را تایید کرد.

 متن بیانیه به این شرح است: طبق اعلام واصله تعداد 5نفر از اتباع جمهوری اسلامی ایران که از مهندسین و کارشناسان فنی پروژه نیروگاه 450 مگاواتی جندر (حمص) هستند روز سه شنبه ساعت 6 و سی دقیقه صبح در مسیر حرکت خود به سمت کارگاه فنی نیروگاه توسط افراد ناشناس ربوده می شوند.

 سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در هماهنگی با دستگاه های ذیربط سوری به سرعت وارد عمل شده است و در جهت اطلاع یابی از وضعیت نامبردگان تلاش می کند.

 سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر فعالیت‌های عمرانی و خدماتی این مهندسان و کارشناسان فنی در امور سازندگی و خدمت رسانی که مردم عزیز سوریه از آن بهره‌مند می‌شوند خواستار آزادی هرچه سریعتر آنان است و از دولت جمهوری عربی سوریه در خواست می‌کند نسبت به شناسایی ربایندگان و آزادی سریع مهندسین فنی ایرانی اقدام جدی و عاجل به عمل آورد.

کد خبر 154540
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز