دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۱
۰ نفر

گروه اقتصادی: به‌رغم اذعان برخی مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت به نبود امکان جلوگیری از عرضه میوه‌های ممنوعه وارداتی در خرده‌فروشی‌های سطح شهر، مدیر عامل تعاونی و میوه و تره‌بار استان تهران از ممنوعیت فروش این محصولات خبر می‌دهد.

میوه

حسین مهاجران با اشاره به کاهش قیمت هندوانه در میدان تره‌بار از 500 به 450تومان و نرخ حداکثر 650تومانی هندوانه خوب میناب در فروشگاه‌های سطح شهر، از نرخ 3 هزار و 500 تومانی فروش انار خبر داده و در مورد عرضه میوه و مرکبات شب یلدا گفت: براساس ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی، اجازه فروش انواع میوه وارداتی حتی در بازار شب یلدا داده نمی‌شود.

این دیدگاه مهاجران در حالی مطرح شده که پیش از این مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت از نبود امکان ممانعت از عرضه میوه‌های وارداتی در خرده‌فروشی‌‌ها خبر داده و اخبار مطرح در این مورد را سوء‌برداشت از اصلاح فرایند ثبت سفارش میوه و سایر محصولات کشاورزی قلمداد کرده بودند.

با این شرایط مشخص نیست دستگاه‌هایی که از رصد‌کردن قیمت انواع میوه و مرکبات در خرده‌ فروشی‌های سطح شهر ناتوان هستند چگونه قادر خواهند بود از عرضه حجم وسیعی از میوه و مرکبات وارداتی در سطح کشور جلوگیری کنند.

کد خبر 154334
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز