همشهری‌آنلاین: نبود حامی مالی و تراکم برنامه‌های سبب شده است تا دور دوم جایزه بنیاد بسطامی در زمان مقرر خود برگزار نشود.

 به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدعلی بسطامی ضمن اعلام این خبر به پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی گفت: ما قصد داشتیم دومین دوره این جایزه را به صورت گسترده‌تری در دو رده سنی 18 تا 28 و از 28 تا 40 سال برگزار کنیم منتهی به دلیل مصادف شدن نیمه دوم امسال با مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف این امر به تعویق افتاد.

این عضو بنیاد ایرج بسطامی در ادامه افزود: مصادف شدن این برنامه با ماه‌های محرم و صفر، جشنواره موسیقی فجر و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی باعث شد تا ما تصمیم به تغییر زمانی این جایزه بگیریم. این در حالی است که هنوز با هیچ اسپانسری نیز برای برگزاری این مسابقه به توافق نرسیده‌ایم.

دور نخست این جایزه با مدیریت اجرایی فاضل جمشیدی برگزار شد و به نظر می‌رسد نبود فاضل جمشیدی که تجربه‌های خوبی در امور اجرایی موسیقی و برگزاری جشنواره‌ها دارد، یکی از دلایل اصلی عدم برگزاری این مراسم باشد. چرا که جمشیدی در دور قبلی توانست با تلاش‌های خود حامی مالی برای دور نخست این جایزه پیدا کند و آن را به شکلی آبرومند برگزار کند.

محمدعلی بسطامی در گفت وگوی خود اشاره ای به این نکته نکرد که چرا در سال جدید از فاضل جمشیدی در این بخش خبری  نیست؟

اولین دوره این جایزه 8 آذر 1389 و همزمان با سالروز درگذشت ایرج بسطامی با معرفی برترین خوانندگان جوان کشور به انتخاب هیئت داوران این جایزه در تالار وحدت برگزار شد.

برگزیدگان دور اول این جایزه را خوانندگانی چون امیر رفعتی و علی یاری‌پور از استان تهران، جواد آصفی سمیرمی از شهرستان سمیرم استان اصفهان، علی ساکت یزدی و امین عظیمی از استان یزد، حامد تمدن‌زاد از شهرستان کرج استان البرز، هادی گراوندی از کرمانشاه، امیر زمانی از قزوین، فرزاد پوراحمد عین‌الدینی از تبریز، محسن سیاوشی از شهرستان مرودشت استان فارس، قاسم یوسفیان از شهرستان محمودآباد استان مازندران و میلاد محمدی از زاهدان تشکیل می‌دادند.

کد خبر 153642
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز