همشهری آنلاین: معاون امنیتی، انتظامی وزیر کشور در خصوص عملکرد کارگروه تشکیل شده در بحث تامین امنیت سفارتخانه بریتانیا، امنیت انتخابات، همچنین سرانجام طرح جامع امنیتی مرز و طرح حریم امنیتی مرز توضیحاتی ارائه داد.

علی ‌عبداللهی در گفت‌وگو با  خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در خصوص عملکرد کارگروهی که برای بررسی حوادث اخیر و تامین امنیت بیشتر سفارتخانه انگلستان تشکیل شده بود، با تاکید بر این‌که «مراقبت از سفارتخانه انگلستان نسبت به قبل تشدید شده است» اظهار کرد: در مورد بحث امنیت سفارتخانه‌ها از قبل تدابیری اندیشیده شده است حال این‌که موردی پیش آید دلیل بر این نیست که همه سفارتخانه‌ها تهدید می‌شوند.

وی تاکید کرد‌: ما در مورد امنیت سفارتخانه‌ها مشکلی نداریم و وظایفی که در راستای امنیت سفارتخانه‌ها باید مد نظر قرار بگیرد انجام می‌شود.

معاون امنیتی، انتظامی وزیر کشور همچنین در ادامه با بیان این‌که «برقراری امنیت انتخابات در همه انتخاب‌ها مورد توجه بوده و در انتخابات مجلس آینده نیز در این خصوص تدابیر لازم اتخاذ شده تا مشکلی بوجود نیاید» افزود: وزارت کشور تمام تمهیدات لازم در جهت برقراری امنیت در بحث انتخابات آینده را لحاظ می‌کند.

عبد‌اللهی همچنین از تشکیل کمیته‌های لازم در راستای اجرای طرح جامع امنیتی مرز خبر داد و گفت: این کمیته‌ها در حال بررسی هستند تا ان‌شا‌ءالله این طرح مورد تصویب نهایی قرار بگیرد.

وی همچنین اظهار کرد: طرح حریم امنیتی مرز نیز در شش استان در حال اجرا شدن است و بر اساس اولویت‌بندی‌هایی که در نظر داریم همچنین با تهیه دستو‌رالعمل اجرایی سعی می‌کنیم این طرح را در تمامی استان‌ها پیاده کنیم

 

کد خبر 153465
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز