همشهری آنلاین: مدیر کل خدمات اجتماعی و رفاهی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از بازنگری آیین‌نامه انضباطی دانشجویان خبر داد.

طهمورث آقاجانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بازنگری آیین‌نامه انضباطی تا پایان سال نهایی می‌شود، اظهار کرد: با توجه به پیشنهاد واحدها و موافقت معاونت دانشجویی، کارگروهی برای بازنگری آیین‌نامه انضباطی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است.

وی با اشاره به تفویض اختیار کمیته‌های تجدیدنظر انضباطی دانشجویی به مناطق هفده‌گانه دانشگاه آزاد، گفت: با توجه به سیاست دانشگاه مبنی بر اداره دانشگاه به صورت فدارتیو و رسیدگی سریعتر به پرونده‌ها و بومی سازی فعالیت‌ها، این تفویض‌ها انجام شده است.

آقاجانی با تاکید بر اینکه این آیین‌نامه با رویکردی نوین و درنظرگرفتن ارزش و اعتبار دانشگاهیان و دانشجویان تدوین می‌شود، تصریح کرد: در این بازنگری، بخش‌های جدیدی به آیین‌نامه اضافه می‌شود.

مدیرکل خدمات اجتماعی دانشگاه آزاد با بیان اینکه در این بازنگری تنبیهات تعدیل می‌شود، همچنین اظهار کرد: موارد انضباطی که براساس آیین‌نامه فعلی تا زمان فارغ‌التحصیلی در پرونده دانشجو باقی می‌ماند، بر اساس آیین‌نامه جدید ، در صورت عدم تکرار و نظر کمیته مرکزی، از پرونده دانشجو حذف می‌شود.  

کد خبر 152226

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز