همشهری آنلاین: فرزند زن باردار آمریکایی که هفته گذشته بدست پلیس ایالت سیاتل مصدوم شده بود به علت صدمات ناشی از این مصدومیت سقط شد.

آمریکا

به گزارش واحد مرکزی خبر، پلیس ایالت سیاتل هفته پیش با پاشیدن گاز فلفل به روی معترضان از جمله یک پیرزن 84 ساله و یک زن باردار به نام جنیفر و ضرب و شتم آنها باعث مصدومیت شدید این افراد شد و اکنون بعد از گذشته یک هفته، فرزند جنیفر سقط شده است.

جنیفر در تشریح واقعه گفته است: «گرچه با صدای بلند فریاد می‌زدم که باردار هستم و از پلیس می‌خواستم که اجازه دهد از میان جمعیت بیرون بیایم، یکی از پلیس‌ها پای خود را عقب برد و لگدی به شکم من وارد کرد.»

این زن آمریکایی ادامه داد: «همان موقع نیز یکی دیگر از پلیس‌ها با دوچرخه خود به میان جمعیت آمد و با آن، به شکم من ضربه زد.»

براساس اظهارات شاهدان واقعه، این زن 19 ساله که دوماهه باردار بوده است پس از این اتفاق، در حالی که سعی می‌کرد از روی زمین بلند شود، دو پلیس حجم زیادی از گاز فلفل را به سمت صورت وی اسپری کرده‌اند که این باعث می‌شود حال وی به شدت وخیم شود.

«ایان اوسام» یکی از فعالان جنبش تسخیر سیاتل تصریح کرد که کشته شدن فرزند جنیفر را که در روز 20 نوامبر دچار این حادثه شده، پیگیری خواهد کرد.

اوسام تصریح کرد جنیفر به وی گفته است که قرار بوده نام فرزندش را «معجزه» بگذارد.

این اولین قتلی است که در جریان اعتراضات اخیر آمریکا، به صورت رسمی بدست پلیس انجام می‌شود. پیش از این نیز 4 قتل مشکوک تنها در فاصله 4 روز در جریان اعتراضات اتفاق افتاد که از دخالت پلیس آمریکا در این وقایع حکایت دارد.

کد خبر 151921
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز