یکشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مراسم افتتاح گروه «قرآن و اقتصاد» خبرگزاری قرآنی ایران دوشنبه 30 آبان با حضور رئیس جهاد دانشگاهی و کارشناسان عرصه اقتصاد اسلامی برگزار و فعالیت این سرویس خبری به صورت رسمی آغاز می‌شود.

قرآن

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، خبرگزاری ایکنا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و با توجه به رسالت رسانه‌ای خود در جهت نشر و گسترش اقتصاد اسلامی، گروه قرآن و اقتصاد را فردا، 30 آبان‌ماه، راه‌اندازی می‌کند. اکنون در میان خبرگزاری‌های موجود در کشور و حتی در میان خبرگزاری‌های تخصصی اقتصاد، گروه مستقلی در زمینه اقتصاد اسلامی وجود ندارد.

با توجه به ضرورت حضور در این عرصه خبرگزاری ایکنا با تشکیل گروه مستقلی سعی دارد خبرهای مرتبط با این حوزه را از این گروه مستقل انعکاس دهد و با انجام گفت‌وگوها با کارشناسان و مسئولان موضوعات مرتبط با قرآن و اقتصاد را بررسی کند.

مراسم افتتاح این گروه دوشنبه 30 آبان از ساعت 14 تا 15:30 با حضور محمدحسین یادگاری، رئیس جهاددانشگاهی و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی تقوی، سرپرست سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور و خبرگزاری ایکنا در سالن اجتماعات خبرگزاری برگزار می‌شود.

همچنین در این مراسم حسن سبحانی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌حسین میرمعزی، عضو شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، علی‌محمد احمدی، رئیس پژوهشکده‌ اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس حضور دارند.

علاقه‌مندان، کارشناسان، اساتید اقتصادی، مسئولان، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقات اقتصاد اسلامی، محققان و کارشناسان این عرصه می‌توانند در انجام این وظیفه خطیر به ما یاری برسانند. علاقه‌مندان برای همکاری می‌توانند با شماره‌ تلفکس 66485667 ارتباط برقرار کنند. 

کد خبر 151688
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز