گروه شهری: به مناسبت برگزاری راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراجع ترافیکی شهر تهران مقررات و تسهیلات خاصی را در روز 22 بهمن ماه در نظر گرفته‌اند.

در این روز همه ساله به دلیل راهپیمایی شهروندان در مسیرهای خاص، محدودیت‌های ترافیکی در برخی نقاط شهر در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تمامی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از ساعت 6 بامداد اعمال شده و تا پایان کامل برنامه و عزیمت همه شرکت کنندگان در مراسم به مبادی مربوطه ادامه می‌یابد، افزود:

بر این اساس در روز 22 بهمن تردد در محدوده خیابان محمدعلی جناح در هر دو جهت فواصل میدان صادقیه و میدان آزادی از شمال، آیت الله سعیدی از سه راهی مهرآباد به سمت شمال برای کلیه وسایل نقلیه و مسیر شمال به جنوب از میدان آزادی تا سه راه مهرآباد به استثنای اتومبیل‌هایی که از معراج خارج می‌شوند از جنوب، خیابان آزادی از استاد معین به سمت میدان آزادی در هر دو جهت و از تقاطع نواب صفوی به سمت میدان آزادی در صورت لزوم از شرق و جاده مخصوص کرج از کاروانسرا سنگی به سمت شرق برای وسائط نقلیه سنگین و از پل فرودگاه تا میدان آزادی برای کلیه وسائط نقلیه از غرب تردد خودروها ممنوع است.

سردار سید حمید رضا هاشمی با اشاره به این که ترمینال‌های مسافربری غرب از ساعت 20 روز 21 بهمن ماه سال جاری تعطیل خواهد بود، تصریح کرد: کلیه مسافرینی که از تهران قصد عزیمت به شهرستانهای غرب کشور را دارند الزاما باید از مبدا ترمینال جنوب حرکت کنند.

تسهیلات مترو در 22 بهمن

از سوی دیگر شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه نیز اعلام کرده است که این شرکت به مناسبت راهپیمایی روز 22 بهمن تسهیلات ویژه‌ای ارائه می‌کند.

در اطلاعیه شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه آمده است که این شرکت برای رفاه حال مسافران جهت حضور در مسیرهای راهپیمایی روز 22 بهمن در روز یکشنبه از ابتدای صبح تا پایان مراسم راهپیمایی با به‌کارگیری تمام امکانات مسافران مترو را از کلیه ایستگاه‌های خطوط1 ،2 و 5 مترو به ایستگاه‌های دانشگاه شریف و آزادی منتقل و پس از پایان مراسم نیز به ایستگاه‌های مبداء عودت خواهد داد.

در ضمن استفاده راهپیمایان از خدمات مترو پس از پایان راهپیمایی در ایستگاه‌های آزادی و دانشگاه شریف رایگان خواهد بود.

کد خبر 15145

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز