همشهری آنلاین: سرپرست موقت تیم ملی فوتبال کشورمان از پایان همکاری خود با این تیم خبر داد و گفت: از این به بعد "کارلوس کی‌روش" به عنوان مدیر و سرمربی در تیم ملی فعالیت خواهد کرد.

عباس ترابیان در پاسخ به این پرسش که "شنیده می‌شود می‌خواهید از مسئولیت سرپرستی تیم ملی کناره‌گیری کنید؟" اظهار داشت: اگر خاطرتان باشد از قبل هم اعلام کرده بود همکاری‌ام با تیم ملی تا زمانی خواهد بود که کارلوس کی‌روش با کار در تیم ملی و عوامل اجرایی این تیم آشنا شود.

وی افزود: امروز فکر می‌کنم کی‌روش به آن درجه از شناخت نسبت به فوتبال ایران رسیده که خودش می‌تواند به تنهایی در تیم ملی کارها را پیش ببرد.

سرپرست موقت تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: با این شرایط از آقای کفاشیان خواستم دیگر در کنار تیم ملی نباشم و به مانند گذشته در کمیته فوتسال به فدراسیون خدمت کنم.

ترابیان یادآور شد: طی این مدت که با آقای کارلوس کی‌روش کار کردم، متوجه شدم که ایشان علاقمند است تیم ملی را به شیوه منچستریونایتد اداره کند. یعنی اینکه به مانند "آلکس فرگوسن" که در آن تیم مدیر و سرمربی است، ایشان نیز مسئولیت مدیریت تیم ملی را در کنار سرمربیگری برعهده داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که "با این شرایط چه کسی سرپرست تیم ملی می‌شود؟"، به مهر گفت: به نظر می‌رسد از این به بعد سرپرستی در تیم ملی وجود نخواهد داشت و آقای کی‌روش علاوه بر سرمربیگری به عنوان مدیر کارهای مربوط تیم را بصورت مستقیم با آقای کفاشیان هماهنگ خواهد کرد.

کد خبر 151374
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز