همشهری آنلاین: مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آخرین آمار شهدا و مجروحین حادثه انفجار زاغه مهمات که در حوالی غرب تهران رخ داده بود تا این لحظه 33 نفر است.

سپاه پاسداران

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه با اعلام این مطلب افزود: انفجار هنگامی صورت گرفت که یک محموله مهمات از زاغه در حال خارج شدن به سمت منطقه مورد نظر بود که متأسفانه به محض خروج از زاغه این حادثه اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: این حادثه در محلی متعلق به سازمان جهاد خودکفایی سپاه به وقوع پیوست که متأسفانه طی آن 17 نفر از پاسداران انقلاب شهید و 16 نفر دیگر مجروح شدند که مجروحین حادثه بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند و براساس آخرین اطلاعات دریافتی حال چند نفر از این مجروحین نیز وخیم گزارش شده است.

شریف در خصوص نحوه اطلاع رسانی از وضعیت شهدا و مجروحین حادثه به خانواده‌هایشان گفت: به محض وقوع این حادثه تأسف بار مسئولین سازمان ایثارگران جهاد خودکفایی سپاه در مقر مستقر شده و به خانواده‌های عزیز آنها اطلاع رسانی شده است.  

مسئول روابط عمومی کل سپاه با نفی تمامی شایعات منتشره در خصوص این حادثه تصریح کرد: از مردم عزیز تقاضا می‌کنیم به شایعاتی که در کنار این موضوع صورت پذیرفته و بعضاً با اعلام آمارهای عجیب و غریب همراه بوده است توجهی نکنند چرا که اطلاعات لازم در این خصوص در اسرع وقت در اختیار خانواده‌های عزیز شهدا و مجروحین قرار خواهد گرفت.  

وی در پایان با اشاره به اعلام آمار 27 نفر برای شهدا در ساعات گذشته گفت: متأسفانه نمابری که از محل وقوع حادثه دریافت شد به علت ناخوانا بودن به اشتباه عدد 27 اعلام شده بود که ضمن عذرخواهی از مردم عزیز آخرین آمار شهدا 17 نفر اعلام می‌شود.

کد خبر 150965

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز