مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران گفت: ترافیک صبح گاهی امروز 18 آبان نسبت به روز گذشته روان‌تر بود و حوادث بسیار کمتری در معابر پایتخت رخ داد

برف ترافیک

مهندس همایون فتاحی با بیان این مطلب اظهار کرد: خوشبختانه با آماده باش کامل مرکز کنترل ترافیک و حضور مدیران ارشد شهرداری تهران و پلیس راهور، امروز در سطح شهر مشکل یخ زدگی و آب گرفتگی نداشتیم و وضعیت ترافیک عادی و نسب به روز قبل روان تر بود.

وی ادامه داد: ترافیک صبح گاهی امروز در تهران دیرتر از روزهای قبل آغاز شد و زودتر از همیشه نیز به حال روان درآمد و بیشترین کندی ترددها را در بزرگراه‌های شهید همت، شهید حکیم، شهید صدر و شهید شیخ فضل الله نوری شاهد بودیم.

به گزارش تهران سما، شهرام جباری زادگان مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک نیز در مورد خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی در صبح امروز گفت: در مناطق جنوبی و مرکزی شهر استفاده از اتوبوس و مترو به شدت افزایش داشته است، اما در مناطق شمالی شاهد افزایش استفاده از وسایل نقلیه شخصی بودیم.

وی ادامه داد: با این وجود ناوگان حمل و نقل عمومی با تمام ظرفیت در حال خدمات رسانی است و در مناطقی که شاهد تجمع مسافران هستیم مانند میدان تجریش، میدان قدس و میدان پونک نسبت به اعزام اتوبوس‌های کمکی و همچنین تاکسی‌های بیشتر اقدام شده است.

جباری زادگان تصریح کرد: برای جلوگیری از یخ زدگی و انسداد معابر هم در معابر شریانی درجه 1 و هم درجه 2 نسبت به شن و نمک پاشی اقدام شده است و امروز ما حوادث اندکی در شهر داشتیم.

وی با بیان اینکه مدیران ارشد شهرداری تهران دیشب تا صبح در سطح خیابان ها و مرکز کنترل ترافیک حضور داشتهاند گفت: بارش برف پاییزی امسال در مقایسه با زمستان سال گذشته هم بسیار بیشتر بود و برخلاف همیشه شب گذشته کمتر در سطح معابر و خیابان ها حضور داشتند و تهران شب برفی خلوتی را پشت سر گذاشت.

کد خبر 150722
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز