همشهری آنلاین: هفته سوم لیگ برتر بسکتبال عصر روز پنجشنبه (12 آبان) با برگزاری 5 دیدار در شهرهای اصفهان، تهران، ماهشهر، زنجان و بندرامام به پایان رسید و تغییری در صدر جدول به وجود نیامد.

basketball

زنجان در اولین بازی خانگی خود در لیگ برتر میزبان مهرام تهران، مدافع عنوان قهرمانی بود. در این بازی تیم همیاری که به شدت از سوی تماشاچیان خود تشویق می‌شد نتوانست سد راه میهمان خود شود و بازی را با نتیجه 83-60 واگذار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، ورزشگاه آزادی تهران نیز شاهد جدال تیم‌های دانشگاه آزاد تهران و جهش ترابر قم بود. در این مسابقه تیم دانشگاه آزاد که مجددا "بوسکویچ"، بازیکن خارجی فصل گذشته خود را به خدمت گرفته بود موفق شد با شکست جهش ترابر به سومین پیروزی خود دست یابد.

در اصفهان تیم فولاد ماهان سپاهان با شکست تیم پویای تهران موفق شد با یک پله صعود در مکان پنجم جدول قرار گیرد.

در ماهشهر تیم صنایع پتروشیمی توانست در یک بازی حساس و نزدیک تیم لوله آ.اس شیراز را شکست دهد و اولین پیروزی خود در لیگ برتر را جشن بگیرد.
تیم پتروشیمی بندر امام نیز که برای اولین بار در امسال از بازیکن خارجی خود "مارکز کلاود " بهره می‌برد تیم شهرداری گرگان را شکست داد.

در اولین بازی هفته سوم نیز که روز چهارشنبه برگزار شده بود تیم ذوب آهن اصفهان تیم حفاری ملی را با نتیجه 61-77 شکست داده بود .

در پایان هفته سوم مسابقات تیم‌های پتروشیمی بندر امام، دانشگاه آزاد تهران، ذوب آهن اصفهان و مهرام تهران تیم‌های بدون شکست مسابقات هستند که به ترتیب مکان‌های اول تا چهارم جدول را با احتساب معدل گل در اختیار دارند.

کد خبر 150319
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز