همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از جریمه 300 میلیون تومانی به همراه اخراج از تیم پرسپولیس، برای شیث رضایی و جریمه 250 میلیون تومانی به همراه محرومیت تا پایان نیم فصل برای محمد نصرتی، خبر داد.

رویانیان

  محمد رویانیان در گفت و با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: از آنجایی که باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بر مبنای اخلاق حرفه‌ای و فرهنگ محوری استوار است پس به هیچ عنوان رفتار زشت دو نفر از بازیکنان پرسپولیس در دیدار برابر داماش را بر نمی‌تابد. لذا به دور از جنجال و غوغاسالاری تصمیم نهایی در مورد چگونگی برخورد با این افراد بدین شرح اعلام می‌شود:

 1.آقای شیث رضایی به دلیل وارد ساختن لطمه مادی و معنوی به باشگاه و انجام حرکات خلاف شئونات اخلاقی و حرفه‌ای با کسر مبلغ 300 میلیون تومان از کل قرارداد جریمه و همچنین از باشگاه پرسپولیس اخراج می‌شود.

 2.آقای محمد نصرتی به دلیل وارد ساختن لطمه مادی و معنوی به باشگاه و انجام حرکات خلاف شئونات اخلاقی و حرفه‌ای با کسر مبلغ 250 ملیون تومان از کل قرارداد جریمه و به دلیل حسن سابقه و زحماتی که در عرصه فوتبال کشیده است و همچنین درخواست تعداد زیادی از پیشکسوتان فوتبال و هواداران، محرومیت کامل وی به محرومیت تا پایان نیم فصل تبدیل شد.

سردار رویانیان تصریح کرد: در روزهای گذشته علی رغم شرایط و جو سنگیمی که حاکم بود تصمیمی اخذ نکردم و به خودم این فرصت را دادم تا در فضای آرام و با رعایت اخلاق و به دور از هوای نفس به وظیفه قانونی خود عمل کنم.

 وی ادامه داد: در تیم بزرگ پرسپولیس همواره ارزش‌ها و اخلاق حرفه‌ای حاکم بوده است. ارزش‌هایی که مجموعه پرسپولیس مبلغ آن بوده و مفاخری همچون علی پروین، عل دایی، کریم باقری، حمید استیلی، مهدی مهدوی کیا و علی کریمی محصول آن هستند.

 رویانیان افزود: طی هفته گذشته به دور از جو حاکم مشورت‌های بسیاری با افراد آگاه دانا صادق و خیراندیش داشتم تا بتوانم اصلح‌ترین تصمیم را به عنوان مدیر عامل اخذ کنم.

 مدیر عامل در باشگاه پایان خاطرنشان کرد: هر چند این جانب تنها 40 روز است که به جامعه فوتبال پیوسته‌ام اما امیدوارم کلیه مسئولان و دست اندرکاران گذشته تا کنون و اصحاب محترم رسانه، به دور از هر گونه گرایش کمک کنند تا بتوانیم اخلاق الهی، فرهنگ صحیح و انسانی را در بخش‌های مختلف فوتبال نهادینه کنیم که این امر نیازمند مشارکت، تعامل و گفتمان مشترک است.

کد خبر 150266
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز