همشهری‌آنلاین: تیم ملی فوتبال جوانان ایران با نتیجه 3 بر صفر هندوستان را از پیش رو برداشت.

فوتبال

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران (زیر 19 سال) در چارچوب رقابت‌های مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا امشب (چهارشنبه 11 آبان) از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی تهران به مصاف تیم ملی جوانان هندوستان رفت که در پایان با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست داد.

در دقایق ابتدایی این بازی عبدالله‌زاده بازیکن تیم ملی ایران ضربه کرنری را از سمت چپ روی دروازه هند ارسال کرد که این ضربه به صورت مستقیم وارد دروازه هندی‌ها شد و به این ترتیب و در دقیقه 8 بازی، گل اول تیم ملی ایران به ثمر رسید تا نیمه اول با همین یک گل به پایان برسد.

در نیمه دوم به دنبال خطایی که مدافع هند در محوطه جریمه بر روی جهان کهن انجام داد، داور مسابقه یک ضربه پنالتی را به سود ایران اعلام کرد که علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی جوانان ایران در دقیقه 67 توانست گل اول خود و گل دوم تیم ملی ایران را به ثمر برساند.

در دقیقه 80 باز هم این کاپیتان تیم ملی جوانان ایران بود که گل سوم ایران را با یک ضربه شوت به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه 3 بر صفر به پایان برسد.

تیم ملی ایران در گروه C رقابت‌های فوتبال مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا با تیم‌های ازبکستان، ترکمنستان، هندوستان و پاکستان هم‌گروه است.

کد خبر 150199
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز