همشهری آنلاین: ششمین شماره از دوره جدید ماهنامه پنجره خلاقیت با مطالبی متنوع و همزمان با نمایشگاه مطبوعات بر پیشخوان مطبوعات قرار گرفت.

خلاقیت 6

در این شماره گفت‌ وگویی خواندنی با بهروز فروتن درباره چگونگی تاسیس و شکل‌گیری و رشد وتوسعه کارخانه بهروز انجام شده است.

مطالبی درباره استیون جابز که از جمله خلاق‌ترین چهره‌های چند دهه اخیر بوده است، به بهانه مرگ او.گزارشی از همایش مدیران ایران با محوریت تبلیغات اصولی و علمی،گزارش یک همایش بین‌المللی با عنوان استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی،بخش پرسش از شما پاسخ از ما که به پرسش‌های خوانندگان درباره راه‌های شکوفا کردن خلاقیت‌ها و رسیدن به آرزوهای خود و چگونگی بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های آنهاست اختصاص دارد.

در بخش دیگر مطلب«زنانی که باعث پیشرفت چشمگیر شوهرانشان می‌شوند» که پرونده‌ای پر و پیمان است در این مورد و توصیه‌هایی برای کمک به موفقیت اقتصادی همسران در کنار ارائه برخی نمونه‌های خارجی از همسران زنی که همکار و یار همسرانشان هستند.

گفت وگو با مهندس سید شجاع‌الدین موسوی زاده درباره تولید بازی خلاق فکری و چگونگی لذت بردن از‌آن.
پرونده ویژه دیگر این شماره به بازنشستگان و چگونگی حضور و فعالیتشان در این دوره اختصاص دارد. رویای سرهنگ ساندرز شدن،توصیه‌های دکتر علی شاه‌ حسینی به بازنشستگان، توصیه‌های برخی از بازنشستگان موفق که هم اکنون سمت‌های مهمی در بخش‌های خصوصی اقتصادی و بازرگانی بر عهده دارند، از جمله مطالب این بخش است.

گفت وگو با شکوه‌السادات هاشمی،زن خانه‌داری که مدیرعامل شد از جمله مطالب خواندنی این شماره به شمار می‌رود.
توصیه‌هایی برای خرید هوشمندانه نوشته، دکتر منصور دهستانی،نیز از دیگر مطالب این شماره است.
پرونده‌ای درباره برند و برندسازی در ایران و جهان از دیگر مطالب این شماره است که در آن به برخی برندهای معروف پرداخته شده است.

گفت وگو بادکتر هومن و ده اصل تازه میلیاردر شدن از دیگر مطالب این شماره است.
خلاقیت در دور جدید شکل و وضعیتی متفاوت به خود گرفته است و شاید هم دلیل آن حضور سه تن از روزنامه‌نگاران (محمدرضا جندقی‌زاده،آرش نصیری، و حسین یاغچی)نسبتا شناخته شده در زمینه‌های اجتماعی است که توانستند خونی تازه به تن این نشریه نسبتا کهن تزریق‌کنند.

more

 دور تازه نشریه پنجره خلاقیت

این نشریه تمام رنگی در 100 صفحه به قیمت 2 هزار تومان عرضه می‌شود.

کد خبر 149661
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز