در آخرین بازی مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی، استقلال زیر باران شدید، موفق شد شیرین‌فراز را با نتیجه 5 بر یک شکست دهد.

ورزش

با توجه به حذف چند تیم لیگ برتری در بازی‌های قبلی، مظلومی ریسک نکرد و اکثر بازیکنان اصلی‌اش را در ترکیب قرار داد. اما تیموریان و حیدری، دو بازیکن ملی‌پوش و فرهاد مجیدی، کاپیتان تیم استراحت کردند. نیمه اول با تک گل میداوودی روی یک شوت دیدنی با نتیجه یک بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید. شیرین‌فراز در شروع نیمه دوم، فرصت خوبی برای زدن گل مساوی داشت ولی بعد از آن حملات استقلال دوباره شروع شد و این تیم توانست 4 بار دیگر به گل برسد. در دقیقه 53 میداوودی با ضربه سر نتیجه را دوبرابر کرد و بعد از آن نوبت محسن یوسفی بود که در دقایق 62 و 68 گلزنی کند. در دقیقه 76 هم شریفات گل‌های استقلال را تکمیل کرد. بعد از این بود که میهمان با ضربه سجادخسروی دروازه زرین ساعد تازه وارد را باز کرد تا نتیجه 5 بر یک شود. استقلال در مرحله بعد با سایپا مهر کرج روبه‌رو می‌شود؛ تیمی که با حذف راه‌آهن شگفتی‌ساز شد.

حذف تیم دایی

چهارشنبه جدا از دیدار استقلال و شیرین فراز کرمانشاه، چند دیدار دیگر هم برگزار شد که یکی از اتفاقات مهم حذف تیم علی دایی بود. راه‌آهن در شرایطی از جام حذفی کنار رفت که مقابل سایپا مهر کرج تیمی از لیگ دسته دوم با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا نتایج ضعیف دایی ادامه داشته باشد. او که در دو دوره گذشته با پرسپولیس به‌عنوان قهرمانی جام حذفی دست یافته بود، وداع زودهنگامی با این جام داشت. رضا احمدی، امیر طاهری‌نیا و مهدی ترکمان برای سایپا مهر و بهادر عبدی برای راه‌آهن گلزنی کردند در حالی که ستار‌زارع یک پنالتی را از دست داد.

دایی بعد از این شکست در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «ما روی اوت دستی گل خوردیم و وقتی دروازه‌بان برای جمع کردن توپ‌ها در محوطه 6 قدم خروج نمی‌کند، چنین اتفاقی می‌افتد. ما حریف را دست کم گرفتیم و بلایی که نباید سرمان بیاید، آمد. حتی یک پنالتی هم از دست دادیم. ما همین طور پشت سر هم اشتباه کردیم و تیمی که این همه موقعیت خراب می‌کند، مستحق شکست است.»

سرمربی راه‌آهن درباره شایعه اولتیماتوم انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه به او تاکید کرد: «من از این حرف خنده‌ام می‌گیرد.»

ذوب‌آهن اصفهان هم در یک دیدار حساس با گل‌های دقایق پایانی تیم لیگ یکی گسترش فولادتبریز را از پیش رو برداشت تا در مرحله یک‌هشتم نهایی حریف پرسپولیس شود. در این دیدار پیام صادقیان و محمد قاضی برای ذوب‌آهن و مصطفی صالحی‌نژاد برای گسترش فولاد گلزنی کردند. صبای قم هم در زمین خودش با نتیجه 2 بر یک از سد پیام مخابرات شیراز عبور کرد تا در مرحله بعدی حریف مس سرچشمه شود. گل‌های صبا توسط رضا عنایتی و حمیدرضا فرزانه به ثمر رسید و مارین پریچ هم تک‌گل پیام مخابرات را زد. مس سرچشمه هم که به‌نظر می‌رسد روزهای خوبی را سپری می‌کند در زمین تیم دسته اولی شهرداری اراک پیروز شد. وحید علی‌آبادی تک گل این بازی را زد تا شاگردان اصغر شرفی پیروز این مسابقه باشند.

تیم‌های شهرداری و ماشین‌سازی‌ هم دربی تبریز را برگزار کردند. این دیدار در ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل تمام شد ولی ماشین‌سازی‌ در وقت‌های اضافه با نتیجه 2 بر یک حریفش را شکست داد تا یک تیم لیگ برتری دیگر هم حذف شود. اوجان بلجیک در دقیقه 92 برای شهرداری گلزنی کرد و محسن دلیر در دقیقه 94 و رسول خطیبی در دقیقه 99 گل‌های ماشین‌سازی را به ثمر رساندند. این بازی یک اخراجی داشت و در دقیقه 43 وریا غفوری از شهرداری تبریز با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد. ماشین‌سازی در مرحله بعد باید در برابر داماش گیلان قرار بگیرد. دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و گهر زاگرس هم با نتیجه 3 بر یک به سود صنعت نفت به پایان رسید. رسول نویدکیا و فونیکه سی (2گل) برای صنعت نفت گلزنی کردند و تک گل گهر زاگرس توسط علی قربانی به ثمر رسید.

کد خبر 149568
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز