گروه حوادث: مرد شیشه‌ای وقتی همسر سارقش در زندان بود دست به قتل نوزاد 4ماهه‌‌اش زد و جسد او را در خیابان رها کرد.

14‌مهرماه امسال ماموران کلانتری‌101 تجریش در خیابان دزاشیب جسد نوزاد 4‌ماهه‌ای را پیدا کردند که داخل پتو و ملحفه پیچیده شده بود. با گزارش ماجرا به بازپرس روشن، کشیک ویژه قتل تهران، دستور انتقال جسد به پزشکی‌قانونی صادر و بررسی‌ها برای روشن شدن راز جنایت آغاز شد. شواهد اولیه حکایت از آن داشت که دختر 4‌ماهه در اثر خفگی به کام مرگ رفته و احتمال داده شد که او توسط اعضای خانواده‌‌اش به قتل رسیده باشد.

در حالی‌که تحقیقات ادامه داشت پیرمردی به کلانتری رفت و خبر از ناپدید شدن نوه 4 ماهه‌‌اش داد. این مرد به ماموران گفت: پسرم اعتیاد شدیدی به شیشه دارد و عروسم نیز به اتهام سرقت در زندان است. چند روز است که نوه 4‌ماهه‌ام به طرز مرموزی ناپدید شده و درخواست پیگیری در این زمینه را دارم.

پس از اظهارات این مرد، تیم تحقیق دریافت که احتمالا جسد کشف شده متعلق به نوه گمشده این مرد است. برای همین بازپرس روشن دستور آزمایش دی‌ان‌ای را صادر کرد و با اعلام نتیجه این آزمایش معلوم شد که حدس ماموران درست بوده است.
با افشای این حقیقت و سرنخی که پدربزرگ کودک در اختیار بازپرس قرار داد دستور بازداشت پدر دختر 4‌ماهه صادر شد.

این مرد شیشه‌ای که به همراه پسر 17‌ساله‌‌اش خانه خود را پاتوقی برای خلافکاران کرده بود 28‌مهرماه سال‌جاری از سوی ماموران دستگیر شد.این مرد 36‌ساله و پسر 17‌ساله‌‌اش که هر دو اعتیاد شدیدی به شیشه دارند روز گذشته در شعبه سوم دادسرای جنایی پایتخت حاضر شدند.

مرد جوان در بازجویی‌ها پرده از جزئیات قتل هولناک دخترش برداشت و گفت: من یک دختر 2‌ساله هم دارم که برای او هنوز شناسنامه نگرفته‌ام و برای همین به دنیا آمدن بچه سومم، مرا به دردسر انداخت. یک ماه پس از تولد دخترم همسرم به اتهام سرقت دستگیر شد و به زندان افتاد.

وی افزود: شب حادثه دخترم مرتب گریه می‌کرد، من هم شیشه مصرف کرده بودم و حالت عادی نداشتم؛ برای همین او را خفه کردم. وقتی به‌خود آمدم فهمیدم که او را کشته‌ام و برای اینکه کسی متوجه این ماجرا نشود جسدش را داخل پتو و ملحفه پیچیدم و در خیابان رها کردم.

این مرد درخصوص زندگی‌‌اش نیز گفت: من طلافروش بودم و مدتی در آلمان درس خواندم اما از زمانی زندگی‌ام ویران شد که در دام اعتیاد گرفتار شدم و همه چیزهایی که داشتم را از دست دادم.پسر 17‌ساله وی نیز که به شیشه اعتیاد دارد به بازپرس روشن گفت: آن شب وقتی از بیرون به خانه برگشتم دیدم پدرم، خواهر کوچکم را کشته است. او جسدش را داخل ملحفه گذاشته بود و تهدیدم کرد که به کسی چیزی نگویم.به گزارش خبرنگار همشهری، این پدر و پسر با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات درخصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 149337
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز