دوشنبه ۲ آبان ۱۳۹۰ - ۰۶:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین – هلن صدیق بنای: دوست دارید یک ماسک واقعی با جزییات کامل از چهره خودتان داشته باشید؟

بطور وحشتناک واقعی

فیلم سکوت بره‌ها را دیده‌اید؟ داستان فیلم را به خاطر دارید؟ اگر "سکوت بره‌ها" برای شما ایجاد کابوس کرد، لطفا خواندن این گزارش را ادامه ندهید و به سایر بخش‌های خواندنی همشهری آنلاین بروید.

گزارش حاضر در خصوص ماسک‌های است که به طرز وحشتناکی طبیعی و واقعی هستند. آنها دقیقا رگ‌های خونی، منافذ پوست، ظرافت‌های عنبیه چشم و حتی جزییات ریز چهره شما را منعکس کرده به گونه‌ای که تصور می کنید در مقابل آیینه‌ ایستاده‌اید و به خودتان تماشا می کنید.

اگر تحت تاثیر قرار گرفتید، با ما باشید. افرادی که معمولا به دنبال تجربه‌های تازه و ماجراجویی هستند، حتما در پایان یکی از این ماسک‌ها را سفارش خواهند داد.

این ماسک‌ها، رسما به عنوان "ماسک واقعی"  شناخته شده‌ا‌‌‌ند. آنها به حدی دقیق و واقعی هستند که شما می‌توانید آنها را به عنوان جایگزین چهره خود استفاده کنید.

 

بطور وحشتناک واقعی- ژاپن

 

یک شرکت ژاپتی این ماسک‌ها را تولید و به بازار عرضه کرده است. این شرکت اعلام کرده است که این ماسک‌ها زندگی افراد را دگرگون خواهد ساخت.(البته منظور از این دگرگونی مثبت است یا منفی، هیچ اشاره‌ای نشده است).

به نظر من ایده تولید این ماسک وحشتناک است. می‌دانید، چرا؟ به دلیل اینکه، افراد جامعه در شرایط مختلف بنا به ضرورت حاکم نقش‌های خاص و غیرواقعی را باید ایفا کنند. یعنی نمی‌توانند خود واقعی باشند. بنابراین باید تظاهر به خوب بودن، شاد بودن، آرام بودن و... کنند.

این یعنی تظاهر و نقاب به چهره واقعی زدن. حال تا چه اندازه در این کار موفق هستند، بماند. دانش‌آموز، دانشجو، کارمند، معلم، رییس، دکتر و...در شرایط و وضعیت؛ غم، خشم، ناراحتی، ترس، استرس و... نمی‌تواند در کلاس، جلسه، مطب یا محیط کار حاضر شود، مگر اینکه این احساسات را کنترل کرده و آنها را بپوشاند. یعنی چیزی غیر از آنچه که هست را نشان دهد.

این یعنی، پوشیدن یا کشیدن ماسک بر روی چهره. شرکت ژاپنی در این زمینه کمک شایانی به این افراد کرده است. به عبارتی، به افراد کمک می کند راحت‌تر حس واقعی چهره خود را تغییر داده و حس دیگری القا کنند. آنها در این رابطه گفته‌اند که افراد می‌توانند کپی‌های بسیاری با حالت‌های مختلف از چهره خود را سفارش دهند. جالبه نه؟

بطور وحشتناک واقعی- ژاپن

نگاه خوشبینانه به این ماسک‌:

این ماسک برای افرادی که دارای زخم، جوش، تب خال یا چروک‌های بد بر روی صورت هستند و در شرایطی احساس عدم اعتماد بنفس و یا دوست ندارند با آن شرایط در اجتماع کاری، دوستان، مهمانی و... حضور یابند، بسیار مفید است. چرا که هزینه کمتراز جراحی و بدون عوارض است.

 

بطور وحشتناک واقعی- ژاپن

نگاه بدبینانه به این ماسک:

می‌توانید تصور کنید که چه کارهای خلافی که می‌شود با این ماسک‌ها انجام داد. به عنوان مثال؛ با جا زدن خود به جای دیگری می توانید به جای آن شخص، امتحان داده، کار کنید، پول از حساب بردارید، از کشور خارج شوید، به مکان‌ها و روابط خصوصی آن شخص وارد شوید، چه کارها که می‌توان انجام داد و به گردن فرد دیگری انداخت، چه سوء استفاده‌ها، چه جرم و جنایت‌هایی که می‌توان به راحتی و بدون دغدغه انجان داد بدون اینکه ترسی از عواقب آن داشته باشید چرا که ماسک چهره فرد دیگری را استفاده کرده اید! به نظر شما خطرناک و وحشتناک نیست؟

 

بطور وحشتناک واقعی

 

کسانی که علاقمند به تهیه یک ماسک از چهره خود شدند، می‌توانند با ارسال یک تصویر سه‌بعدی  با درج جزییات رنگ پوست و غیره و نیز حالت مورد نظر؛ خندان، متفکر، ساده و... به این شرکت ژاپنی و پرداخت هزینه معادل 60.000  ین که معادل 780  دلار آمریکا برای یک ماسک سفارش دهند. این سفارش حدود دو هفته زمان خواهد برد. همچنین، این شرکت سفارش ساخت نیم تنه افراد را هم می‌پزیرد و برای هر نیم تنه 450.000  ین معادل 5853 دلار امریکا است.

کد خبر 149204
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز