گروه شهری: کارشناس ارشد دفتر همکاری‌های سازمان جهانی بهداشت با حضور در مجموعه تفریحی گردشگری آبشار تهران گفت:

بوستان

در همه جای دنیا اینگونه پروژه‌ها پتانسیل‌های خوبی برای درآمدزایی شهرداری‌ها محسوب می‌شود و اینکه شهروندان تهرانی به رایگان و به سهولت می‌توانند از آنها استفاده کنند، جالب توجه است.
باو هنریکسون، کارشناس ارشد دفتر همکاری‌های سازمان جهانی بهداشت (WHO) در دانشگاه کارولینسکای سوئد که به‌منظور الحاق تعدادی دیگر از مناطق تهران به شبکه جهانی جوامع ایمن، به پایتخت کشورمان سفر کرده است، پیرو بازدید سال گذشته خود از روند اجرایی پروژه آبشار تهران، در محل این مجموعه تفریحی گسترده حاضر شد و با همراهی رضا محمدی یکی دیگر از کارشناسان دفتر همکاری‌های سازمان جهانی بهداشت، مرادی شهردار و حاج‌عبدالمجید دبیر کمیته جامعه ایمن منطقه 22 از این مجموعه بازدید کرد.

در این بازدید مرادی درخصوص مجموعه تفریحی گردشگری آبشار تهران همچنین دیگر پروژه‌های شاخص منطقه به‌ویژه دریاچه چیتگر، بیمارستان مغز و اعصاب پروفسور سمیعی، پروژه هزار و یک شهر و... برای بازدیدکنندگان توضیحاتی ارائه داد. هنریکسون نیز با اشاره به زیبایی بی‌نظیر و شگفت‌انگیز بودن مجموعه تفریحی گردشگری آبشار تهران گفت: این مجموعه با ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌تواند یکی از پتانسیل‌های جذب گردشگر تهران و ایران باشد. من در هیچ کجای دنیا و در هیچ مجموعه شهری، اجرای پروژه‌های عمرانی، رفاهی و گردشگری بزرگ را در این وسعت ندیده‌ام.

کارشناس ارشد دفتر همکاری‌های سازمان جهانی بهداشت برای بهره‌برداری هر چه بهتر از مجموعه تفریحی گردشگری آبشار تهران‌، پیشنهادهایی داشت و گفت: بدنیست تفریحات جدید و به روز دنیا برای جذب گردشگر در این مجموعه به‌کار گرفته شود و زیرساخت‌های کافی نظیر هتل و مجموعه‌های اقامتی، برای اسکان موقت گردشگران در کنار آن ایجاد شود. اینکه شهروندان تهرانی می‌توانند از امکانات فراهم شده در چنین فضاهایی به این زیبایی و گستردگی، به رایگان و به سهولت استفاده کنند، جالب توجه است؛ درصورتی که در همه جای دنیا چنین فضاهای تفریحی گسترده‌ای، به‌عنوان منبعی برای درآمدزایی شهرداری‌ها محسوب شود.

کد خبر 148969
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز