یکشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی‌روش در اروپا با اشکان دژاگه ملاقات می‌کند و می‌خواهد در بازی برگشت تیم ملی برابر بحرین از این بازیکن استفاده کند.

نمازی کی‌روش

 امید نمازی در گفت‌وگو ایسنا، درباره برنامه آینده تیم ملی فوتبال ایران تا بازی برگشت مقابل بحرین اظهار کرد: تمرینات تیم ملی برای بازی برگشت برابر بحرین از یکم نوامبر (10آبان) در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود. با توجه به اینکه تمام بازی‌های رسمی در فیفادی قرار گرفته، کادر فنی بازی تدارکاتی را هم درخواست نکرده است. تمرین‌ها 9 روز ادامه دارد و ما نهم نوامبر (18آبان) عازم بحرین می‌شویم تا بیستم آبان در منامه برابر این تیم بازی کنیم.

 وی با بیان اینکه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی تا یک هفته دیگر به ایران برمی‌گردد، گفت: بخشی از سفر کی‌روش در اروپا خواهد بود که آنجا علاوه بر یک ملاقاتی که با اشکان دژاگه خواهد داشت، سعی می‌کند شرایط فنی دو، سه بازیکن ایرانی‌الاصل را هم در آنجا زیرنظر می‌گیرد تا اگر کیفیت لازم را داشته باشند برای جذب آنها بررسی‌های بعدی را انجام دهیم.

 نمازی در پاسخ به این سوال که آیا دژاگه برای بازی برگشت مقابل بحرین در تیم ایران خواهد بود، اظهار کرد: قطعا کی‌روش روی این بازیکن نظر دارد و می‌خواهد هرچه زودتر از دژاگه در تیم ملی استفاده کند. اقدامات مربوط به اخذ مدارک‌ او برای سفر به کشورمان در حال انجام است. به احتمال زیاد تا بازی با بحرین بتوانیم از او استفاده کنیم. اما استفاده احتمالی از سایر بازیکنان ایرانی‌الاصل شاغل در اروپا در مراحل بعدی قرار دارد که اگر بازیکنان باکیفیتی بودند و خودشان هم تمایل داشتند، اقدام‌های بعدی صورت گیرد.

 مربی تیم ملی در واکنش به اینکه آیا کادر فنی به ویژه کی‌روش از عملکرد فنی و هماهنگی بازیکنان در بازی رفت با بحرین با توجه به نتیجه بدست آمده راضی بود، تصریح کرد: ما به عنوان کادر فنی برای رضایت داشتن از عملکرد تیم صرفا به نتیجه مسابقات نگاه نمی‌کنیم. تمامی موارد فنی مدنظر هستند. عملکرد تیم ملی در نیمه اول بازی با بحرین چندان خوب نبود که دلایل متعددی داشت. برنامه‌هایی که مدنظر کی‌روش بود به شکل کامل در این نیمه اجرا نشد که شاید 10 نفره شدن حریف تاثیر زیادی در آن وضعیت داشته است.

 وی افزود: به هر حال وقتی تیم حریف 10 نفره می‌شود، خواه ناخواه شرایط عملکرد آنها تغییر کرده و ایجاب می‌کند تا تاکتیک‌ تیم ما هم تغییر کند؛ اصلا خیلی از برنامه‌ها عوض می‌شود. بعضی وقت‌ها 10 نفره شدن تیم حریف حتی می‌تواند کار را سخت‌تر کند اما در بعضی شرایط هم خیر. به هر حال بین دو نیمه صحبت‌هایی با بازیکنان شد و برنامه‌ها تغییر پیدا کرد که خوشبختانه در نیمه دوم تیم ملی مسلط‌تر کار کرد و کنترل بازی را در دست داشت.

 نمازی در واکنش به اینکه انگار کی‌روش حتی در نیمه دوم هم عصبانی به نظر می‌رسید و از عملکرد بازیکنان چندان رضایت نداشت، خاطرنشان کرد: کی‌روش از عملکرد تیم در نیمه دوم راضی بود و بعد از مسابقه هم اذعان داشت که ما خوب کار کردیم. به هر حال یکسر

ی از انتظارات او در نیمه اول برآورده نشده بود که تاثیر حالت روحی آن ممکن است در نیمه دوم هم وجود داشته باشد.

 مربی تیم ملی در ارزیابی‌اش از بازی برگشت با بحرین، گفت: قطعا در بازی برگشت یکی از بازیکنان آنها در دقیقه اول اخراج نمی‌شود. شرایط متفاوت خواهد بود. مسابقه در زمین آنهاست و از نظر آب‌وهوایی هم اوضاع متفاوت خواهد بود. بحرین تیم قدرتمندی است اما تیم ایران قدرت بیشتری دارد. ما تلاش می‌کنیم آنجا هم 3 امتیاز را بگیریم تا دیگر صعودمان به مرحله بعدی قطعی شود.

 نمازی درباره صحبت‌هایی که بین او و پیتر تیلور سرمربی بحرین، بعد از بازی با این تیم ردوبدل شد، توضیح داد: طبق رسم همیشگی که مربیان پیش از بازی با هم دست می‌دهند و می‌گویند "موفق باشید" و بعد از بازی هم به یکدیگر می‌گویند " بازی خوبی بود"، من هم این کار را انجام دادم اما بعد از بازی تیلور به من گفت " بازی خوبی بود اما در 30 ثانیه اول!". البته باید به او حق داد که چنین احساسی داشته باشد؛ وقتی تیمش در دقیقه نخست 10 نفره می‌شود، خیلی از برنامه‌هایش بهم می‌خورد که این جدای از شوک روانی است که در اثر این اتفاق به تیم وارد می‌شود.

کد خبر 148616
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز