همشهری آنلاین: چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های کاریکاتور، عکاسی و پوستر به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر درسه دوره قبل فقط در رشته کاریکاتور بین‌المللی بود که در این دوره در رشته‌های عکاسی و پوستر نیز هنرمندان کشورهای مختلف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، نگارگری، خوشنویسی، مجسمه‌سازی، سفال و سرامیک، تصویرسازی،‌ کاریکاتور، عکاسی، پوستر و فیلم‌هایی درباره هنرهای تجسمی برگزار می‌شود، که رشته‌های کاریکاتور، عکاسی و پوستر بین‌المللی است.

هنرمندان برای شرکت در چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر می‌توانند از طریق سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir ثبت نام و آثار خود را تا پایان آبان ماه ارسال کنند.

چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در بخش‌های ویژه بیداری اسلامی، بخش اصلی و جنبی برگزار می‌شود و همایش علمی و کارگاه‌های آموزشی از برنامه‌های این جشنواره است.

چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها 10 بهمن تا 14 اسفندماه برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 148583

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز