شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۹
۰ نفر

کالیفرنیا: کودک 4‌ساله‌ای در ایالت کالیفرنیا حدود 3‌ مایل رانندگی کرد. او درست هنگامی‌که مادرش از خودرو خارج شده بود از صندلی عقب بلند شد و روی صندلی راننده نشست، سپس خودرو را در وضعیت دنده‌یک گذاشت و در ساعت شلوغ روز، وارد یک بزرگراه شد.

driver

البته بخت با او و خانواده‌اش یار بود که سرانجام خودرو فقط با یک درخت برخورد کرد و متوقف شد. هرچند جراحات این راننده کوچک ناچیز بوده است اما پلیس می‌گوید تحقیقات برای روشن‌شدن این معما که چگونه وی توانسته خودرو را به حرکت درآورد و به سمت بزرگراه هدایت کند همچنان ادامه دارد.

سیب‌زمینی لاک‌پشتی

پکن: برداشت یک سیب‌زمینی که به شکل لاک‌پشت بود باعث شد یک کشاورز چینی همسایگان خود را حسابی شگفت‌زده کند. ما‌ژیولینگ ‌64‌ساله در حال برداشت محصول ناگهان سیب‌زمینی‌ای را پیدا کرد که درست به اندازه یک لاک‌پشت کوچک و مانند آن دارای سر و چهار دست و پا بود. شباهت این سیب‌زمینی برای جلب توجه همسایه‌ها و حتی رسانه‌ها به‌وجود سر و چهار دست وپا شبیه لاک‌پشت ختم نمی‌شد تا جایی که وجود 2فرورفتگی در قسمت سر این سیب‌زمینی، وجود 2 چشم را تداعی می‌کند. ماژیولینگ در این باره می‌گوید: تمام همسایه‌ها از دیدن این سیب‌زمینی خوشحال شدند.

کودک سیری‌ناپذیر

لندن: پسر‌بچه 2‌ساله‌ای که درکی از احساس سیری ندارد در طول 24‌ساعت مشغول خوردن غذاست. این اواخر حتی محتویات سطل‌های زباله نیز از تیررس اشتهای سیری‌ناپذیر «اَلفی‌مازیکا»ی 24‌کیلویی در امان نیستند و اگر مادرش چند لحظه از وی چشم بردارد برای پیدا‌کردنش داخل سطل‌زباله را نیز نگاه می‌کند. نورما، مادر الفی می‌گوید: هرگز او را با غذا تنها نمی‌گذاریم؛ زیرا فقط و فقط می‌خورد و من می‌ترسم سرانجام او خودش را نیز بخورد. این کودک حتی نان‌کپک‌زده را نیز می‌خورد و هر بار که والدینش می‌خواهند او را از میز غذا جدا کنند با مشت و لگد ناراحتی خود را از جدا شدن از غذا نشان می‌دهد.

‌نام‌نویسی پیرمرد 90‌ ساله

دلتای نیجر: پیرمرد 90‌ساله‌ اهل نیجریه در کلاس اول ابتدایی نام‌نویسی کرد. پا‌تت‌آلن کشاورز 90‌ساله از اینکه مدام به‌جای امضای سند‌ها باید پای آنها انگشت بزند خسته شد و تصمیم گرفت مشغول درس خواندن شود. این پیرمرد که تا یک قرن زندگی فقط 10‌سال فاصله دارد می‌گوید از اینکه همکلاسی‌هایش هم‌قدوقواره نوه‌هایش هستند احساس بدی ندارد. پس از این اقدام مزرعه‌دار 90‌ساله، دولت نیز تصمیم گرفت ماهانه 100‌دلار به وی کمک کند. پیش از این نیز در سال2004‌‌ یک پیر‌مرد کنیایی با داشتن 88سال سن در مدرسه‌ای نام‌نویسی کرده بود.

کد خبر 148515
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز