مسکو: گوریل حریص باغ‌وحش مسکو که غذای چند روز خود را ظرف یک‌ روز خورده است، برای قورت‌دادن همزمان 7‌هویج سر از دامپزشکی درآورد. به‌گفته شاهدان عینی که برای ادعای خود عکس‌های مستندی نیز ازاین حیوان گرفته‌اند، گوریل یاد‌شده قصد داشته است علاوه بر این پرخوری، غذای سایر گوریل‌‌ها را نیز از چنگشان درآورد.

carrot

خانم اولگا به‌عنوان عکاس این صحنه و یکی از شاهدان عینی می‌گوید: این گوریل پس از سرقت غذاها آنها را مخفی می‌کرد و سپس در یک فرصت مناسب با عجله می‌خورد. گفتی است این حیوان از سال 2000 در باغ وحش مسکو نگهداری می‌شود.

برخورد با نماد 4‌هزارساله

نیوپورت: تاریخ بریتانیایی‌ها بیش از 4‌هزار سال شاهد ایستادن سنگی باستانی بود تا اینکه راننده‌ای در قرن بیست‌و‌یکم و البته همین 2روز پیش با آن برخورد و واژگونش کرد. شاید چند هزار سال پیش انسان‌های اولیه این سنگ 2هزار کیلویی و 6فوتی را برای ساخت بنای معروف «استون‌هنج» به سمت کوه‌های ولز جابه‌جا می‌کرده‌اند اما دلیل جابه‌جایی 2روز پیش آن فقط ناشی‌بودن راننده‌ فراری ارزیابی شده است. در حال حاضر کارشناسان برای تخمین میزان صدمه واردشده به سنگی که «بدموریس» نامیده می‌شود، به منطقه فراخوانده شده‌اند.

پرش از 26 به 70‌سالگی

هانوی: در نگاه نخست به‌نظر می‌رسد این دو تصویر متعلق به یک زن جوان و مادربزرگش باشد درحالی‌که ظاهر خانم‌ نگویین 26‌ساله فقط ظرف زمان کوتاهی به این شکل وشمایل پیر و فرتوت درآمده است. این زن ویتنامی می‌گوید از سال 2008‌ ظرف چند ماه پوستم چروک و پف‌آلود شد. مدتی بعد، پس از مشورت با پزشکان به این نتیجه رسیدم که برای پیگیری درمان این بیماری نادر، پول کافی ندارم تا اینکه چند روز پیش دکتر‌ها برای درمان رایگان من اعلام آمادگی کردند. با وجود این، شوهر نجار این زن می‌گوید عشق او به همسرش هیچگاه پیر و پژمرده نخواهد شد.

ثروتمندترین گدای مهربان

نیویورک: پیرمرد 97‌ساله هر روز درحالی‌که یک چرخ‌دستی در دست دارد پشت چراغ‌‌قرمز‌ چهار‌راه‌های نیویورک از راننده‌ها می‌خواهد تا به وی پول بدهند و در عوض یک روزنامه‌مجانی بگیرند. وی که ظرف 17‌سال گذشته هر روز مشغول این کار بوده است در منزلی3.5 میلیون دلاری در شهر منهتن زندگی می‌کند. درواقع او بی‌خانمان نیست و با هدف دیگری خود را به ظاهر آنها درمی‌آورد. آقای اروین‌کری تمام این پول‌ها را که گاهی به 250‌دلار در روز می‌رسد صرف کمک به کودکان بی‌سرپرست کوبایی می‌کند.

کد خبر 148409
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز