همشهری آنلاین: تیم واترپلو جوانان ایران با پیروزی مقابل کویت در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های واترپلو رده‌های سنی و عموم آسیا ضمن صعود به رقابت‌های جوانان جهان حریف تیم ازبکستان در دیدار فینال شد.

waterpolo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در ادامه مسابقات واترپلو در رده‌های سنی و عموم آسیا که در شهر "پالم بانگ" اندونزی جریان دار ، تیم واترپلوی جوانان کشورمان عصر روز سه‌شنبه (19 مهر) در مرحله نیمه نهایی این مسابقات به مصاف کویت رفت و موفق شد با نتیجه 13 بر 3 حریف را شکست داده و به دیدار فینال این دوره از مسابقات راه یابد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم‌های ازبکستان و قزاقستان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ازبکستان در دیداری نزدیک و پایاپای موفق شد حریف خود را با نتیجه نزدیک 3 بر 0 شکست دهد و به دیدار فینال صعود کند.

به این ترتیب تیم‌های جوانان ایران و ازبکستان ساعت 16 چهارشنبه به وقت اندونزی (30/13 به وقت تهران) دیدار فینال هفتمین دوره این مسابقات را برگزار خواهند کرد .
دیدار رده‌بندی هم بین تیم‌های کویت و قزاقستان برگزار خواهد شد .

هدایت تیم واترپلوی جوانان کشورمان را "ودیم اسکراتف"، سرمربی اوکراینی برعهده دارد و دانیال خاکبان دستیار وی است. جواد پذیرفته نیز به عنوان مدیر فنی این تیم را همراهی می کند.

مسابقات واترپلو رده‌های سنی و عموم آسیا به منزله رقابت‌های انتخابی واترپلوی جوانان جهان (کمتر از 18 سال) محسوب می‌شود که سال آینده به میزبانی استرالیا برگزار می‌شود و چهار تیم اول این مسابقات به رقابت‌های جهانی صعود خواهند کرد.

 

کد خبر 148249
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز