همشهری آنلاین: طرح ارزیابی قرآنی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه های علوم پزشکی با همکاری دو معاونت آموزشی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این طرح با همکاری معاونت آموزشی و معاونت دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت با هدف ارزیابی و تشخیص میزان آشنایی دانشجویان با قرآن کریم و شناسایی توانمندی‌ها و نیازهای قرآنی آنان و نیز ارزیابی زمینه معلومات قرآنی دانشجویان برای شرکت در طرح های آموزش قرآنی اجرا خواهد شد.

همزمان با اجرای این طرح فرم شناسنامه قرآنی دانشجویی تکمیل می شود تا با ایجاد بانک اطلاعات قرآنی از آنان، آمار دقیقی از وضعیت قرآنی دانشجویان استخراج شود و در این راستا فعالان و نخبه های قرآنی شناسایی می‌شود تا در جشنواره ها و سایر برنامه های قرآنی از آنان بهره لازم بعمل آید.

آیین نامه طرح مزبور با صدور ابلاغیه ای به امضای معاون آموزشی و نیز معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت به سراسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور ارسال می‌شود.

همچنین به منظور اجرای دقیق این طرح ملی و با توجه به اهمیت موضوع در نشست کارشناسان قرآنی دانشگاه ها به حضور مسئولین مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، ابعاد این طرح تبیین می‌شود.

کد خبر 148144

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز